luni, 30 septembrie 2013

In aburi de ceai

Ploaia ma face sa inlocuiesc cafeaua cu ceaiul! de tei, cu miere! si ceaiul ma face sa cad pe ganduri, intru in lumea melancoliei si....analizez! :) de unde efectul asta al ceaiului, nu stiu! dar e bun si-mi place!
Ma gandesc la toate cele ce se intampla in jur, si care de regula nu pot fi controlate. Ne ramane doar sa ne lasam purtati de val, vaslind in pereche, pt a pastra echilibrul barcutei noastre. Nu e ceva grav, caut doar linistea dupa cateva zile agitate

8 comentarii:

  1. Cu un ceai de tei cu miere si cu muzica lina pe fundal cutreier si eu blogurile in timp ce afara toarna cu galeata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi faceti pofta si o sa-mi fac si eu unul din mai multe plante.O sa scot si mierea ,care e din epoca de piatra.Am un bocan de cativa ani.Numai asa sa mai beau si eu un ceai.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceai de tei imi place si mie dar cu zahar si zeama de lamaie. Pana devine dulce-acrisor ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Off, Mona ... cred ca toti suntem in cautarea unor oaze de pace si liniste ... Eu cel putin m-as aboma la oazele acestea :)) ... Noi suntem raciti toti trei, incepand cu Emilia, astfel ca ceaiul este la putere acuma ...orice, numai cu lamaie sa fie ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haaai maaa! si noi suntem raciti! incepand cu bebe! ce tratament ii dai Emiliei?

      Ștergere