vineri, 20 septembrie 2013

And above all.....

this beautiful kind of silence!
Am iesit  dimineata sa il plimb pe bebel, in graba mare sa nu ne prinda ploaia. Bebe a adormit repede, l-am plimbat in zarva de copii scapati de la scoala, cu ghiozdane abandonate in iarba si tobogane invadate de ghetute tropaicioase si imi aminteam de lentoarea cu care ma apropiam de casa cand plecam de la scoala! teme facute in avans pe nu stiu cate zile, desenele de la 7 seara....Alte timpuri, alte obicee!
Acum bebe doarme din nou, mi s-a cuibarit in brate, invelit cu paturica preferata, si precis viseaza ceva frumos :) imi vine sa-i pupacesc obrajorii, dar prefer sa ii las somnul dulce :)

10 comentarii:

  1. As vrea si eu privelistea din poza, mai ales cand ploua. Bebe al tau va fi in curand junior si de aici pana la scoala mai e doar un pas, sa vezi atunci ce-l alergi cu temele. Bucura-te de liniste cat mai poti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...Spunsieu are dreptate ... Stii cum trece timpul?

    RăspundețiȘtergere
  3. In 1-4 si eu faceam la fel cand ieseam de la scoala, nu ma duceam acasa...fugeam intr'un parc din drumul spre casa si mai pierdeam acolo cam 1h. Acum nu stiu cum sa ajung mai repede acasa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) stai sa vina facultatea! atunci uiti sa mai iesi din casa! te apuca lenea cand o sa vezi cursuri de 3 ore de la ora 7 dimi! :)

      Ștergere
  4. OOO, mona .... deja scoala?! Ma mai gandesc si eu din cand in cand ... in rest petrec fiecare zi cu gandul la ea ... si poate la weekend cand e si tati liber ....bine, bine, si la Craciun .... mai departe nu mai merg gandurile mele (nu le las eu :P)

    Bucura-te de liniste, giugiulealea si tot restul ....noi nu prea avem parte de liniste, in schimb giugiulealea e pe primul loc ;) :*

    RăspundețiȘtergere