vineri, 6 septembrie 2013

Pui mic :)

Au fost cateva zile cu vantoase pe la noi, dar asa...in toata regula! Am facut plimbarile in caruciorul blindat cu cele doua aparatoare de vant si am rezistat. Bebe mic era suparat ca nu era luat in brate! ii explicam noi ca stai sa vezi, bate vantul, ti-e frig la falcute, o sa-ti curga ochisorii..N-ai sa vezi! nu ne credea, el voia sus, la acelasi nivel de panorama ca si noi! :) Am prins la un moment dat o domolire de vant, dupa cateva ore de stat pitit in carucior, si l-am luat in brate! Puiul botos era suparat pe noi, nu voia sa se uite la noi, buzitele bosumflate..l-am pupat si mangaiat, el mormaia ca un puppy-bear si nici nu voia sa auda! si dupa cativa pasi de negocieri, pune capul pe umarul meu, ofteaza usor si ma ia in brate! :) A fost unul din acele momente de aur! era pui mic suparat pe mine, dar in esenta...la mami e cel mai bine! :) si la tati! ca ne invarte peste tot! :)

9 comentarii:

  1. Păi... cred și eu! La mami în brațe e bine la orice vârstă! Am spus cănd eram mai mică (plângeam dacă nu dormeam cu mama, rău):„ Mami, să nu o lași acasă! Doru de mamă e cel mai rău lucru ce i se poate întâmpla unui copil!”... :)
    E mânuța puiului tău?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-ai adus aminte de cateva poze cu bebe ce nu le-am descarcat inca!

      Ștergere
  2. Unul din acele momente care te face sa te simti mai bine ca niciodata, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Așa-s copiii: minuni mici și dulci și scumpe, nu?:))
    Un weekend frumos să aveți, mona:)!

    RăspundețiȘtergere
  4. A inceput cu bosumflarile? Deja?
    Credeam ca astea vin mai tarziu :))
    Hmmm.... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. naaaa..bebe isi arata dorintele si gandurile foarte limpede! :)

      Ștergere
    2. sa vezi cum ne cearta daca vorbim doar noi intre noi (eu cu Vlad) si la el nu ne uitam :))

      Ștergere