luni, 2 septembrie 2013

Why I love her

 
 
 
 
 
 

10 comentarii:

  1. A vdnit toamna !
    Ador si eu toamna cu tot ce aduce ea ,dar inca nu m-am saturat de vara!
    Superbe imagini de toamna!
    O toamna cât mai plãcutã îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imaginile sunt placute, insa mie toamna imi spune doar anotimp intermediar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e unul de "inceputuri"? scoala, facultatea...alea-alea :)

      Ștergere
    2. Este si un inceput..un inceput ce se va transforma in sfarsit inainte sa'mi dau seama dat fiind ca anul asta incep ultimul an de liceu. Tot intermediar e mai bine:)) la fel ca si primavara

      Ștergere
    3. deci ramai ca tine! cu gandul la Mos Craciun :)

      Ștergere
  3. Imi place si mie toamna ... o ador, chiar si frigul ... eu ma plang de prea multa caldura-canicula, in rest pot sa ma imbrac mai gros :)))) hahaha

    Pentru mine oricum e un anotimp al inceputurilor ...., plus iubesc ceaiul cald, ciocoloata fierbinte, nucile si castanele coapte, compotul de gutuie si zacusca de ciuperci ...


    Love your new ....fundal :)

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*
      ale tale placeri se imbina cu cele insirate de mine...in poze :)

      Ștergere
  4. :(
    :(
    :(
    Cred ca s-a inteles. Dar stiai tu :))))))

    RăspundețiȘtergere