duminică, 22 septembrie 2013

& the Bad, sau cum transform nebunia in normalitate

 
Povesteam azi cu Vlad despre una, despre alta. Despre oameni cu care te intalnesti zilnic, de care te lovesti oricat ai incerca sa scapi. Am facut si noi precum toti oamenii normali, ne-am zdruncinat, ne-am revoltat incercand sa schimbam ceva, am incercat sa urnim muntii cu argumente rationale si de bun-simt, ne-am tinut in frau nervii atunci cand ajunsesem la limita suportabilitatii, am fost scarbiti si uimiti in acelasi timp! Ne simteam sufocati de atata prostie, ne simteam constransi..nu puteam scapa de acele personaje, erau peste tot! Am ales sa-i ignoram, ei au luat-o ca pe un semn de slabiciune, asa ca au marit doza de tupeu si nesimtire, ne-am trezit intr-o lume de intrigi cum nici in cele mai proaste telenovele nu intalnesti! Auzeam minciuni nebunesti ce le ieseau pe gura, manati de dorinta de a strica ceva!
Si cand s-a umplut paharul ne-am scuturat, am strans toate prostiile lor, le-am pus intr-un sertar, am ferecat totul si nu am aruncat cheia pana cand nu le-am spus tot ce credem despre ei. Le-am spus tot adevarul, sa stie ce stim si ce credem despre ei, le-am urat toate cele bune si i-am bagat in ma-sa am aruncat cheia!
Raspunsul? ei si-au continuat felul de a fi, de a actiona asa cum stiau mai bine: minciuni, prefacatorii, basme false, ipocrizii!
Noi ne-am vazut de drum! inca se agita sa mai dea peste nas, inca incearca sa darame usa dupa care i-am inchis, dar ne vedem de drum! cu ei in urma, ramasi acolo!

10 comentarii:

  1. Imi place ca esti o femeie puternica si rationala,bravo trebuie sa mergi mai departe orice ar fi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nenorocirea este ca in astfel de confruntari tot tu esti afectat, te consumi, te enervezi, in timp ce ei n-au nici o treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta nu o sa se schimbe vreodata! noi am vrut sa ramanem noi....si cu lumea asta nebuna nu a fost deloc usor!

      Ștergere
  3. Eu te felicit din toata inima pentru treaba asta! Jos palaria, mai bine de atat nu cred ca poti proceda intr'o astfel de situatie, sincer. Eu personal nu as fi avut atata rabdare si i'as fi bagat in origini inca de la inceput, sau oricum mai repede :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am zis sa fiu om bun, chiar daca asta inseamna cativa nervi mancati!....

      Ștergere
  4. Bravo tie, Mona! Poarta-te ca o doamna! Indiferenta ii doare mai tare decat fptul ca te comsumi .... si off topic:http://www.qbebe.ro/mama/legislatie/totul_despre_stimulentul_de_insertie .... asta in cazul incare ai vrea sa te intorci la job inainte de un an sau 2 ani .... se pare c pana cand copilul implineste 2 ani si sttul iti aloca stimulentul de insertie .... nu au voie sa te concedieze ....intre timp iti poti continua cautarile .... desi e greu sa te inroci cand copilul e asa de mic ....pupici si continua sa fii tu insati! da-i ... incolo pe altii! pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am citit! thanks! :) eu stau doar un an, asa am pus actele de l inceput! sper sa fie ok! :)

      Ștergere
  5. Mona, oamenii nu se schimba. Trebuie sa renuntam la aceasta iluzie. Eu n-o mai am de mult timp.

    RăspundețiȘtergere