duminică, 2 martie 2014

In my head

Se apropie 8 Martie. De anul trecut ziua aceasta are o alta valoare pt mine. Am facut trecerea de la Ziua Femeii la Ziua Mamei. Nu astept cadouri si nici nu cuantific iubirea sotului in cadourile primite. Este o zi speciala, ce inima mea o traieste altfel. De cand eram cu bebita in asteptare, ma intrebam ce fel de mama o sa fiu, nu-mi planuiam sa fiu intrun anume fel, dar ma gandeam spre ce ma indrept. Si Dumnezeu a facut, sunt sigura de asta, ca in toata acea perioada, dar si in anul trecut, sa mi se dezvaluie semnele ajutatoare. Am intalnit persoane de la care am invatat cum ar fi bine sa...., dar am intalnit si persoane de la care lectia era "in nici un caz asa!". La toate se adauga si lectiile copilariei mele.Am intalnit mame care umflau cu pompa in ego-ul copilului si au iesit niste egoisti frara scrupule ce-si identifica fericirea in obiectele detinute inaintea celorlalti. Am intalnit mame ce au ales sa stea pe tusa neimplicandu-se cu adevarat in viata copilului, am intalnit mame dominatoare ce intentioneaza sa controleze cele mai mici dorinte si ganduri ale copilului pana cand copilul ajunge o umbra a mamei, mama nevrand sa accepte sau sa recunoasca acest lucru. Am intalnit mame ce ingnora sau nu pretuiesc calitatile copilului doar pt ca nu se pliaza pe ideologia de viata a mamei. Am intalnit mame ce din multa dragote si-au prea protejat si ocrotit copiii atat de mult incat acestia sunt sufocati sau prea tematori sa plece la drum singuri.
Sper si ma rog sa fiu cea mai buna mama pt copilul meu! Stiu ca pe tot acest parcurs nu trebuie sa ma compar cu altele, ar fi o prostie inutila din partea mea si asta nu-mi sta in fire. Ma bazez in indrumarea Lui, pe dorintele lui bebe mic, stiu ca daca nu o sa ma abat de la drum si daca o sa pastrez un echilibru in toate, o sa fie bine si frumos :)

15 comentarii:

  1. Cred că vei fi o mămică foarte bună, după cum îţi pui problemele. :)
    Te pup, o primăvară plină de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu esti si vei fi o mama buna.Sa-ti pastrezi acel echilibru e o mare virtute.E placut de 8 martie ,cand il traiesti ca mama.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa-ma cu asta ..... esti o mama buna ....dar inainte de toate esti o femeie super. Toate acestea conteaza. Ai nevoie de o recunoastere si a femeii din tine, nu numai a rolului de mama. Asa ca toti trebuie sa te sarbatoreasca in intregime: femeie, sotie, mama, fiica, sora, matusa, prietena ....:* (parerea mea)

    In plus, un premiu de la mine. Asa ca revin-o!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra, esti dintro bucata! :) au ajuns cuvintele unde trebuie! va pupaaam! :)

      Ștergere
  4. Eu sunt convinsa ca esti si vei fii o mama buna! Stii sa asculti cand primesti sfaturi si stii sa si selectezi ceea ce e bun ptr copilul tau!
    Dar mai presus de toate stii sa-i oferi dragostea ta si asta conteaza cel mai mult!
    pupici! ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Mona, nu pot spune decat ca gandurile ce te framanta sunt firesti, orice mama responsabila le-a avut si le are. :)
    A fi mama e ca mersul pe barna. O lupta intre ratiune si simtire, de multe ori. Vei sti ce ai de facut la momentul potrivit. Bazeaza-te pe tine insati si va fi bine. :)
    Sa ai o primavara senina, plina de flori si fericire!

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti si vei fi o mama buna pentru puiutul tau, e normal sa ai asemenea framantari si eu le am de multe ori si imi dau seama ca de multe ori poate gresesc, dar meseria de parinte se invata, invatam mereu de la copiii nostri. Din tot ce am citit eu aici pe site-ul tau e clar ca esti o femeie minunata care stie sa fie o mama iubitoare si echilibrata pt copilul ei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu poti fi decat o mama iubitoare asa cum e si firesc!
    O primavara plina de bucurii si de iubire ,alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere