vineri, 14 martie 2014

Thank you! :)

Imi place sa citesc, iubesc cartile! imi place sa stiu ca atunci cand incep o carte noua alte doua stau si ma asteapta. Probabil mi se trage din copilarie, cand pe timpul vacantei ne faceam cort in mijlocul camerei, ne spalam fructe si ne puneam pe citit :)
Sau poate din timpul liceului, cand in weekend era musai sa citim macar doua carti pt ora de romana, inafara programei scolare in mare parte. Si atunci am citit de toate! si era toata aroma weekendului cuprinsa intre coperti!
Sau poate mi se trage de la zecile de carti primite de la Ubi, carti citite in doi, in bratele lui, inca de la inceput!
Saptamana asta am inceput-o in cel mai frumos mod: sa primesti cadoul preferat, fara nici un motiv....e un real rasfat! il recunosc si il pretuiesc! :) Laolalta cu medalionul si martisorul! Multuuuuumesc! :)

4 comentarii:

  1. Ca si tine, in copilarie, la tara la bunici, luam o patura si ma puneam pe camp si citeam. Sau mergeam si citeam in fanul proapat cosit ... pana ma lua somnul. Cititul a facut intordeauna parte din mine, acuma parca mai mult ca niciodata :)

    Sa incepi asa de frumos fiecare saptamana: cu acelasi sentiment. Te pupicim :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am citit doar cartile din programa si clar nu cate doua intr-un weekend:)) siii acum stiu citate din aproape toate...citate pe care le pot si comenta,desigur:))

    RăspundețiȘtergere