marți, 25 martie 2014

The biggest one!

Vreo cativa ani ne-am blocat dormitorul cu un pat king-size! la inceput parea o idee buna, dar mai apoi era un....chin:) totul era doar o tzopaiala in pat pt ca aceea era calea cea mai comoda de a ne misca in dormitor! ne-a venit mintea la cap si a aparut coltarul. Dar nu orice fel de coltar (habar nu aveam ca sunt de atatea feluri si atatea criterii de alegere a celui potrivit), ci cel care noaptea e un king(king size) si ziua e....:) comod
Sooooo...oricat de ne-practic e patul asta, mie imi face un sooooooomn :)

6 comentarii:

  1. Oare asa arata un pat cu suflet king-size? :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna la bloc a fost o problema cu spatiul,.si mie imi place un pat mare, insa vreau si spatiu prin casa, cam greu sa le imparti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca intotdeauna, le am si eu cu king size-ul. Acuma avem un pat destul de mare dar nu king size, si e numai bun....Dar cum fiecare ar vrea sa se lafaiasca-n pat si numai Emilia are voie, e numai bun :))

    RăspundețiȘtergere