duminică, 9 martie 2014

Mommy went shopping, daddy went crazy!






am petrecut o parte din ziua mamei, traind....ziua femeii! :)))
Am plecat 3 ore la plimbarit prin oras, cu sisterul, in graba mare am zis noi, sa mai luam una- alta:) asta inseamna in limbajul femeiesc, cateva magazine luate la pas, haine probate si cumparate, cosmetica, cafea si alte cumparaturi cade weekend. La astea din urma n-am prea mai ajuns asa ca tb sa mai faca si Ubi un drum :)
Si da, a fost ciudat sa fiu la cumparaturi, fara baietii langa mine, tb sa recunosc ca nu m-am obisnuit deloc in cele 3 ore cu gandul asta si chiar s-au dat batalii in corasonul meu sa mai stau prin oras....Si cine vrea sa imi spuna ca sunt o exagerata- inchisa la minte- sau ceva de genul.....so be it, I don't care! eu privesc lumea altfel :)
In schimb chiar a fost cu spor, am apucat sa mai trancanicam, sa ne dam cu parerea ( ce urate si scumpe pt fi unele haine.....;p) , sa probam, sa cuuumpaaaraaaam :), sa picam late de oboseala si sa pupam cea mai mare cafea de la Mac :))))si sa o avuram in iuresul hypermarketului cu un singur scop: nici un strop sa nu se verse in alta parte :) miiune indeplinita, zi frumoasa! :)
Am ajuns apoi acasa si am redevenit mami, le-am aratat baietilor ce cadouri au primit si a fost .....heaven :)

5 comentarii:

  1. chiar super ziua femeii :)))
    eu am luat o teapaaaa...sa-mi fie invatatura de minte...am cascat pe manele pana la 2 dimineata!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie chiar imi place ce ai luat: imi plac culorile.

    Sunt si haine pentru bebe pe acolo? (Off-topic: urasc cand vad haine pentru fetite numai roz si rosu. Noroc cu nana Emiliei care chiar a inteles "directiva mea" si a luat de la inceput haine in toate culori: mai ales turcoaz hihihihi.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai asa le-am si ales, sa fie culori de primavara :)
      in poze sunt doar hainele lui bebe si geaca de primavara a lui Vlad :)
      si eu am pitici cand e vorba de haine albastre, sau cu masinute, au cu spiderman pt baieti! :)

      Ștergere