vineri, 14 martie 2014

Zuzele si-au gasit nasul!

Pe numele ei, Adina! in mod surprinzator am aflat asta in aceasta saptamana! :) intr-o zi inceputa cam asa: cu bebe trezit de mine....din greseala, pe cand il pupam..Se punea bebe pe plans cum ma vedea ca incerc sa ies din camera, asa ca trebuia sa ma intorc, sa il iau din patut si sa il tin in brate. Pana cand am pierdut masina. Reusesc sa ma trecor dupa ce preia Vlad stafeta, si in marea graba rup o pereche de uggs....Trec peste uimire, iau a doua pereche si fug spre taxi cu esarfa fluturand in urma. Imi ramane piciorul in urma si rup si a doua pereche!..........Ajung la munca, le povestesc in mare fetelor.....si senina ca o primavara ma intreaba Adina de ce nu am sunat-o pe Rontzi, ca doar stam cateva blocuri departare!....wow! pt ca era cea mai simpla, rapida si logica solutie si mie nici prin cap nu mi-a trecut!!!!
Ca sa fie ziua completa, tot stresul unui termen limita e amplificat si de un hard disk rebel ce decide sa se strice exact cand nu era cazul!
Apoi incepe Adina seria minunilor: ne da solutii si rezolvari rapide la problemutele ivite! si naaaa....sa fie cu iertare ca nu mi le amintesc pe toate....dar am zis: daca nu scriu pe moment s-a dus amintirea in uitare :) principalul e insa ca stim toate trei cum sta treaba :) ne-am gasit capitan! :)
Si poza e pt Adina, pt ca la ea "Zen" e cuvantul de ordine al zilei! :)

Un comentariu: