sâmbătă, 28 septembrie 2013

HW 38



Ieri l-am intalnit pe Ionel, un baiat zdravan de 2,50 m din Rosia Montana, care face baie in fiecare dimineata in lacul de decantare al cianurilor.
Mi-a marturisit ca acolo a intalnit-o si pe prietena lui, o blonda superba, mai inalta decat el cu doua capete, ambele cu ochi albastri.
*********************************
Am intrat intr-o reprezentanta auto de la Mercedes si i-am spus managerului:
-Sotia mea ar dori sa discutati despre Loganul din vitrina.
Managerul:
-Imi pare rau domnule, dar nu avem nici un logan in vitrina
-Credeti-ma pe cuvant.....aveti!!

*********************************
Viaţa unei femei poate fi împărţită în 3 etape:
- "Îl enervez pe tata."
- "Îl termin pe soţ."
- "Îl distrug pe ginere..."

*********************************
Doi chelbosi se certau:
− Tu esti mai chel ca mine!
− Ce prost esti, amandoi n'avem nici un fir de par!
− Dar tu ai capul mai mare!

********************************* 
M-am dus la bunaciunea asta in bar, si dupa ce am servit-o cu un pahar, i-am zis, printre altele:
- Cu ce te ocupi?
- Sunt asistenta.
- Suna incitant...
- Ma rog, daca zici tu...
- Imi dai si mie numarul tau de telefon?
- Desigur...imi raspunse, zambind misterios.
Dupa ce imi scot emotionat telefonul din buzunar, imi zise:
- Scrii?
- Da, spune, te rog!
- 1...
- Asa...
- 1...
- Da...
- 2.

"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 38." 

14 comentarii:

  1. Să ai parte de un weekend liniștit și frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte amuzante! Ultimul e splendid! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) "credeti'ma pe cuvant...aveti" =)) foarte tari bancurile :)) Cele 3 etape din viata unei femei mi se par cele mai geniale dupa cea cu loganul din vitrina de la mercedes :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha :) cea cu loganul mi-a placut si mie! mi se pare asa reala! :)

      Ștergere
  4. Mi-a placut tare ala cu viata femeii, e adevarat pe de-a'ntregul !

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))))) Ce glume bune ai gasit, draga Mona! Sunt absolut geniale. Toate. Iacata ca au aparut si glume cu Rosia Montana. Trebuia. Altfel cum? ;)
    Sa ai o saptamana buna! Te pup!

    P.S.-N-am avut timp, de abia azi incerc sa va termin de vizitat. Am luat-o in ordinea inscrierilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))) Super faine bancurile! Fiind "colectionar de bancuri" ma bucur cand citesc ceva ce n-am mai citit! :) Dintre acestea nu stiam vreunul!
    Viata minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere