joi, 16 mai 2013

Insane! :))))


9 comentarii:

  1. Asti sunt doi trazniti de aici din Olanda emisiunea se numeste "Proefkonijnen"
    adica.... cobaii! :))
    Am avut si eu o postare cu ei:
    http://minnieme22.blogspot.nl/2013/01/din-plictiseala-cum-ajungi-la.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OMG!!!!!!!!!!! AI POSTAT CHIAR IN ZIUA IN CARE AM NASCUT EU!!!!!!!!!! :)))))

      Ștergere
    2. OMG!!! Baietelul tau este nascut în aceasi zi cu prietena si colega mea de scoala generala cu care tin si acum legatura!!!!!!!
      Este medic de familie la Cernavoda! :)))))))))

      Ștergere
    3. chiar ca se potriveste titlul postarii! :)))))

      Ștergere
  2. I-am vazut si eu la Minnie pe traznitii astia. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. I'am mai vazut de cateva ori:)) foarte tare ideea :))

    RăspundețiȘtergere