luni, 13 mai 2013

Rrrrrrrrrrrrrrrabit! :)))


 Intram in faza dintisorilor! azi i-am zarit la baza gingiei :) ne-am bucurat, emotionat, tati si-a pupat feciorul bine de tot! :))))si asa ne-am explicat balutele, rosul jucariilor, oracaielile din timpul zilei, plansul fara motiv...Poate n-o fi mai rau de atat, dar noi am trecut din nou la meniul cafea-energizant-lapte cu cereale :) si multa rabdare si dragalasenie pt bebe mic! prietenul lui din parc, mai mare cu o luna, trece prin aceleasi experiente asa ca noi le facem galerie si ne incurajam reciproc! :)
Deci...da? ne facem mari :)

8 comentarii:

  1. Jaaaaaaaa!!!!
    Dar tare imi este frica ca este alarma falsa! Este prea mic! Are 6 luni?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nop! face 4 luni! :) dar se vad deja! :) o sa dureze insa pana se ridica si sparg gingia! :)

      Ștergere
  2. Cumpara un gel din acela din farmacie, de frecat gingia, pe al meu il mai usura...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu exact cand e mai bine sa-l folosesc! am inteles ca daca il dau prea repede n-o sa mai aiba efect cand vine momentul "critic" :)

      Ștergere
    2. Sorry ca ma bag si eu ca musca ... dar, noi aveam ptr ala mic o jucarie speciala pe care o tineam în frigider, iar cand era prea agitat io dadeam sa roada la ea, era mai eficace ca orice solutie!
      Nu stiu daca se gasesc la voi, dar întreaba totusi!

      Ștergere
    3. Sunt si la noi si ne-am gandit la "la criza" o sa le folosim. Am inteles ca daca sunt folosite indelungat ajung sa irite gingia si sa intensifice durerea. Dar o sa vedem la momentul potrivit :)

      Ștergere
  3. Nu toti copiii sunt nervosi cand le dau dintii. Poate ca in afara de o foarte usoara agitatie nu va fi nimic. :)
    Nu stiu daca e cazul sa iti faci griji inainte de a se intampla :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la inceput ne-am agitat nitel, dar acum suntem relaxati....:)

      Ștergere