luni, 7 decembrie 2015

Rontzi zice ca sunt fantastica

....asta daca nu cumva (iar) am uitat cuvantul exact si l-am inlocuit cu "ceva de genul".
Saptamana asta am un training la care nu ma prea grabeam sa merg, pt ca naaa cine are chef de 8 ore de scoala, zi de zi?!?!?
Incerc sa vad partea buna, no more tinute office, pot sa iau si eu un pulover sau un tricou oversized, plus jegginsi nepurtati inca...trezitul mai tarziu, plimbarea agale pana la statia de bus....
Dupa nume profu parea un tip haios, cam la fel cu ceilalti traineri intalniti pana acum!
Asa ca iau lenea in rucsac, botinele rock, jegginsi, tricoul lui Vlad(de la un concert rock..), haina tricotata oversized(ce bine mergea fularul ala verde....;p) si la scoala.
Mno....surpriza!proful e un domn respectabil, genul acela de profesor universitar din perioada interbelica, pus pe glume geniale...dar teribil de contrariat de tinuta mea casual!..,.
Acu...impresioneaza-l, zice Rontzi, drege-o si tu cumva! :)
Cam fara chef, nepreastiind cum sa sparg bariera dintre noi....astept sa treaca orele. Si-mi vine o idee!secventa agasanta din timpul weekendului, reclama la Friends, cand Monica e peste tot in clasa raspunzand prima la intrebarile profului.
Hai sa vedem ce iese! ;) iese bine! Proful incepe sa dea si mai multe detalii, si mai multe comparatii si exemple, curbele simple sunt niste labradori docili dar cam natafleti, pe cand un parametru....eheee un parametru schimba toata situatia. Si de aici m-a naucit cu o parabola pe care nu mai stiu sa o reproduc, despre lectia invatata de el azi, cum ca un om nu poate fi judecat dupa tinuta, fara sa nu iei in calcul si alti parametri de....atitudine si inteligenta ;)
Cred ca suntem prieteni de-acu ;)

2 comentarii: