sâmbătă, 12 decembrie 2015

Enjoy

Intre timp sa-ti povestesc ce-mi trece prin cap.
Dar mai inainte sa iti descriu fundalul: juniorul tropaie casa, globul de lumina de deasupra-mi palpaie usor, semn ca a intrat si taica-su in joc.
Gordon Ramsey face niste minunatii simple(I just love this guy!), asa ca incerc sa tin minte si ceva de acolo. Cafeaua s-a racit usor si scortisoara imi ramane pe buze.
Am degetele inghetate, nici eu nu stiu de ce. Mi-am luat niste manusi albe tricotate si ma gandesc la fularul verde :)
Calc cu grija pe covor, nu din vreun motiv de curatenie excesiva, ci pt ca piesele (nevazute la timp) de Lego dor rau de tot!
Ti-am citit emailul, nu -ti fa griji, ni se intampla si noua la fel daca ne apropiem de laptop. Si nu-mi fac griji pt tine, stiu ca poti sa le rezolvi pe toate, insa naaaa...te dragalesc cu un gand bun, in fiecare zi! :)
Stii ce a facut azi pui mic? A luat patura crosetata de pe pat, pernele si si-a facut culcus in capul scarilor. Tragea pilota dupa el cand am ajuns sus! Si-a facut culcus acolo!ne-am amuzat copios :)m-a pus sa ii spun povestea, aceeasi on and on. Si mi-am amintit ca ne trebuie "Micul Print", dar aceea ilustrata.
I-am povestit pana am intepenit, pt ca iti inchipui ca a trebuit sa ma bag si eu in culcus! Stii ce stare de bine aveam? Faceam la fel cu sor-mea cand eram mici. Ne faceam cort din doua scaune si puneam o patura deasupra. Ne jucam acolo, ascultam povesti la vinil si ieseam numai cand ne chemau la masa. Si mi-am dat seama ca nu prea am amintiri cu ei jucandu-se cu noi! Curatenie, bucatarit, tata mesterind bijuteriile, eternele intrebari legate de teme si..cam asa.
Incercam sa nu facem asa, cat mai deloc posibil....sper sa ne iasa.
S-o vezi acum pe mama ce sfaturi rabdatoare ne da, o dor regretele si sper sa tin minte ca sa nu le simt si eu!
Woow ce pauza lunga am luat! Am terminat cafeaua intre timp ;) here we go again! :)

4 comentarii: