luni, 21 decembrie 2015

"Nebunia Sarbatorilor"

Am auzit expresia asta de mi s-a acrit.
Ieri am fost intrunul din mall-urile orasului, noi si jumatate din oras cred.. Drumul pana acolo a fost jumate din timpul petrecut in parcare. In rest, nebunia lumii. Nu a Sarbatorii! Am dat de tot felul de atitudini, le-am ignorat pana mi-a dat rabdarea pe afara. Oameni ingamfati, racnind unul la altul, fluturand banii si pungile cumparate, oameni tristi blamandu-i pe cei "intorsi in tara ca sa se dea mare"..
O lume impartita, in goana, asta e prima impresie..
Si apoi mai auzi motzatele tv-ului folosind cuvinte goale, templates pt toate canalele: "nebunia Sarbatorii"...
Nu, e nebunia lumii, mancata de mandrie, aroganta, fala, invidie, judecata stramba.
Sarbatoare e curata, bucurie pura, recunostinta.
Asta daca, binenteles, ajungi sa o pretuiesti mai mult decat gramada de cadouri de sub brad sau carnatii din frigider.


3 comentarii:

  1. Mai nou, se pare că Crăciunul nu mai e sărbătoare pentru suflet, ci pentru trup. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact, exact! si la noi se uita lumea ciudat ca nu cumparam cadouri, de parca acolo-i dragostea....

    RăspundețiȘtergere