miercuri, 1 iunie 2016

De dimineata, la o cafea

Sau cum am improscat un sef (nu al meu) cu Coke.
:)
Dimineata asta am ajuns purtata de vant, la birou. M-am uitat de cateva ori la ceas, sa fiu sigura ca e ora buna si ca nu ajung sa zgaltai degeaba usile cladirii. Intuneric ca seara!
Trec pe langa cafenea, nu ma atrage deloc mirosul  si hotarasc sa fac ziua asta o zi altfel, ca sa nu ma las contaminata de lipsa soarelui. Iau un Coke si urc in birou.
Colegii mult mai matinali deja isi sorbeau cafeaua. Ni se alatura un alt coleg, roman de-al nostru. Ne strecuram cate un LMA si radem tamp, spre nedumerirea celorlalti doi.
- it's the first day of spring!
- Indeed, what a glorious day! aproba celalalt.
- I've seen better in November! spune mucalit primul.
La care gura de Coke mi-a tasnit cu o destinatie total neinspirata catre cel mai mare in grad. Inghet cu restul lichidului asteptand o reactie.
Incerc cu Sorry spus din toata inima, la care omul continua in stilul lui propriu.
- And it seems that we have showers too! :)
I-am spus ca m-a luat gluma lui pe nepregatite, omul a inteles. Cine a auzit bancuri cu umbrele toata ziua?....

11 comentarii:

  1. Există doze fuchsia de Coca Cola, sau sunt efecte speciale? :))
    Ah ce-mi plac oamenii ăștia care știu să salveze situația cu o glumă! Te așteptai să te facă să te simți prost după ce l-ai stropit, nu-i așa? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul trecut le-am avut pe cele roz, verzi si portocalii.
      Nu ma așteptam sa ma facă sa ma simt prost, pt ca aici oamenii sunt puțin altfel
      Însă oricum mie mi s-a părut i situație comica, putea el sa zică orice, eu tot râdeam pe dinăuntru :)))

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Daa am mai auzit asta!
      Oamenii inteligenți au simtul umorului, asa ca nu mi-am făcut prea mari griji. El a fost măgulit ca i-am apreciat gluma :)

      Ștergere
    2. Azi am avut ceai de dimi si reacția lui a fost sa vadă daca e ceaiul fierbinte :)) deci naaa mai sunt si oameni asa :)

      Ștergere
  3. Eeei nici chiar asa, începem de pe la 7 fara ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, la noi ar fi fost imprevizibila reactia omului, nu prea avem parte de sefi isteti si cu umor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da știu.... Încă am coșmaruri cu foștii șefi din Ro...pfff

      Ștergere