vineri, 28 aprilie 2023

E gratis


 O sa pun o intrebare de blonda acum. 

Si incepe sa intrebe o bazaconie. 

Nu ii raspund, nici colegii mei nu o fac. Se asterne tacerea. Din partea mea, pt ca eram uimita ca cineva cu o asa bazaconie rostita are un rol asa mare in companie. Ma gandesc ca si colegii mei cred la fel. Intrun final cineva spune: Poate ar tb sa reformulezi intrebarea intrun mod in care nu e jignitor, pt blonde sau alti colegi. 

Ma astept sa zica ceva, un sorry, chiar si unul de suprafata, sau sa o dea pe gluma. Dar nu scoate un sorry pe gura, spune doar ca problema ce tb sa o rezolvam e mai mare de atat. 

Strecor printre dinti un “am putea sa o rezolvam mai repede daca nu ar tb sa pierdem vremea explicand bazaconii “. Curajul care vine la pachet cu mute button..

Primesc un chat, de la colegul cu apostrofatul. Spune el sorry pt ea. “Nah don’t worry! Vorba e o vorba doar, si ce crede ea nu are valoare pt mine.” Ii trimit propunerea mea la problema, omul e fericit, terminam sedinta mai repede. 

Ma ridic de la birou, las castile jos. Imi sorb cafeaua incet, privindu-mi reflexia in geamul biroului. Sunkissed.


2 comentarii: