marți, 9 februarie 2010

Ce "Valentine's Day"?!??!?!?!?!?

http://www.youtube.com/watch?v=w0l8f27jVUA
De ce doar o zi pe an? de ce neaparat inimioare rosii si dulciuri si flori? Dar...totusi!!! De ce doar o data pe an?!?!? daca e asa..inseamna ca noi avem V'Day in fiecare saptamana! Azi ne-am intalnit in oras, am mers prin..Hornbach (oare am scris corect? ;p), am cautat un soricel (fierastrau pt cine nu s-a prins..;p), dar ne-am uitat la covoare, gresie_diferite modele, cazi si cabine de dush..vopsele..Ce mai!!! visam la cuib! :) da' cat pot sa rezist si eu?! m-am plictisit la moment dat, asa ca ..."hai sa mergem unde vreau eu acum"!..corect, zic! :) si am mers spre oras, am papalit o pizza (la 2 farfurii pt ca s-a saturat omu' de mancarea pe care o tot las in farfurie..)si un ceai bun-bun si apoi ne-am plimbat..pana la un magazin de ceasuri! Dutzu e cel mai scump din lumea asta! face atatea surprize..in serie! nici nu-m revin dupa una ca imediat vine urmatoarea!! ne uitam la ceasuri.."ia vezi, cum iti sta ceasul asta? dar de asta ce zici? ia sa vedem! sa potriveste cu haina de pe tine?.."..Texte domle, ce mai!:)))) pun ceasul ca tantalau pe mana, imi place! PLAAAAAACEEEEEE!!!!! :))) eu cu gura pana la urechi..ma uit la ceas pe toate partile si...gata! mi l-a cumparat scumpi!!! cadou adica!!! uite asa!! fara motiv!!! pai cu asa zi, cui ii mai trebuie Valentine's Day?????? frumos mumos ceasul!!!! Ecran patrat, negru, o singura pietricica in locul orei 12, limbi subtiri si finute, fara nici o ora sau alte chestii pe ecran( a! doar firma! ;p), bratara grena..se potriveste cu hainutele majoritar colorate..:))) "intreaba-ma Ubi cat e ceasul!"..intr-una ii ziceam asa! si ma uitam numa la ceas! noroc ca ma tinea Vladu de mana, ca nu ma uitam pe unde calc! :))Apoi am mers pe jos pana acasa..ce frumooooooos!!! :))) o zi superba a fost!!!!..si inca nu s-a terminat!!! :))) Ti Besc Scumpel!!! :))
http://www.youtube.com/watch?v=4XwSRzNCYIA&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu