vineri, 22 octombrie 2010

Plantatie...

O zi oribila, tipic coorporatista..Am zis cu ceva timp in urma ca nu voi mai posta, pe cat posibil, toate grozaviile etrecute la munca, cu gandul ca in aceste vremuri..minunate..ar trebui sa fiu multumita ca macar vin banii de undeva!
Binenteles ca pe asta mizeaza toti investitorii care deschid reprezentatnte low-cost, care te fac sa-ti dai sufletul pt nici macar un salariu decent..castig mai putin de jumatate decat un muncitor necalificat din "tzara-mama" a coorporatiei, cu diferenta ca eu fac proiectare, baza de date, desene..Umilitor, jignitor..o realitate la care alti someri din tzara viseaza! :(( Zi de zi incerc sa ignor aceasta realitate, incerc sa vad doar "partea buna": acumulez experienta, iau banii....ne mai adunam "ciumpalaci" si facem haz de necaz..Am ceva frumos la care sa ma intorc acasa! Zi de zi taskuri cu termene limita de indeplinit..ore peste program sterse ca prin farmec de seful de birou..Fusese saptamana aceasta, in vizita, seful cel mare din Germanica..plin de mandrie si entuziasm ne prezenta poiectele din 2015,2016..nici un cuvant despre 2010, 2011, 2012..absolut nici un cuvant! si evident intrebari fara raspuns!..tot el ne-a zis razand ca e posibil sa mai avem proiecte"harakiri" ca cel in care am lucrat anul asta! "problema" a fost ca el a zis-o cu zambetul pe buze! ne "stie capabili" asa ca ne descurcam.. habar nu are cum a fost pt mine, pt colegi, anul acesta..pt el e un proiect incheiat intr-un timp record, o demonstratie ca muncind 12 ore pe zi(la care mai adaugi si naveta) fara viata personala, el obtine rezultate! omul era fosrte uimit ca nu avem masini personale!! pai poate el reuseste sa traiasca si sa-si cumpere si masina cu 400 de euro...:((((
Azi gasesc un mail de la un capabil coleg german,care-mi trimite niste poze, incercand sa-mi arate ce nu am salvat in baza de date!.."inteligentul" si-a inceput mailul fara nici cea mai simpla si banala forma de salut, tonul mailului i-a enervat pana si pe colegii mei carora le-am aratat "isprava"! evident omul nu stia unde si ce sa caute, asa ca i-am facut rapid o prezentare lamuritoare, mura-n-gura totul!! penibil..nu s-a oprit aici si manat de frustrare/orgoliu/sau ce-o mai fi in cutia lui toracica, imi cere un termen limita imposibil de indeplinit.Toate acestea intr-o engleza de tip "Tarzan": "You to do today. Me finish big drawings." I-am scris o LUNGA poveste in engleza, explicandu-i imposibilul situatiei, cel mai devreme luni va avea ceea ce isi doreste, oricat de ilogica e dorinta lui. Deranjat, probabil, ca l-am pus sa caute un translator pt mail, ii trimite un mail in germana, sefului meu proiect! "Atata decat" ca seful meu era in concediu si toate mailurile erau directionate catre mine!  i-am dat iar peste nas raspunzandu-i din nou in engleza(doar asa, sa-l roada mai tare). Cred ca o sa ma opresc aici cu descrierea, nu de alta, dar amintirea imi provoaca scarba!..umilinte indurate pe munca mea!
Dorinta de a pleca din multinationala e mai mare ca oricand!!
By the way, s-a mai intamplat ceva: consultul anual pt medicina muncii! deplasare pana la spitalul oraselului, o cladire veche in care te imbolnavesti doar privind-o..Totul ca sa ma intrebe daca sunt sanatoasa, daca vad bine..si o stampila pe foaie. O ora jumatate in fatza cabinetului pt atata "grija"..
P.S: poze facute in drum spre spital!




Din categoria "chiar asa???":
"....si ma mandresc cu ea!!" :)
"noi nu izolam si gata!! ceeee??comentati??"..omg!!

2 comentarii:

  1. Am trait in schimb o minunatie de weekend in aceste zile! trebuie sa mai descarc pozele si voi posta si "Frumosul"! :)cateodata ne vine rasplata cand ne asteptam mai putin! :)

    RăspundețiȘtergere