joi, 21 octombrie 2010

Vine iarna?

No no no no no no no! azi a fost prima dimineata de frig napraznic! pana la birou am zgribulit si am tremurat si nu aveam apa in birou nici pt ceai..si Stiu ca peste vreo 2 luni o dimineata ca asta va fi o calda amintire in comparatie cu zapada scartaitoare de atunci..Asa ca, invelita in haina mea, am stat cuibarita pe scaunul ce nu aduce deloc a sezlong..dar ma rooog..si am visat! la vara! nu am simtit-o foarte mult anul asta, dar cat a fost a fost frumoasa..Imi doream sa visez, tare tare de tot, si cand deschid ochii, sa fiu aici:



zaau ca nu ma tine inima sa mai frunzaresc si alte imagini..dar zau ca vreau caldura inapoi!! tricouri colorate si rochite, si plimbari cat e ziua de lunga, si luna plina admirata intr-o noapte calduroasa, si o inghetata de lamaie care sa racoreasca zapuseala...mmmmmm.. vreau vara inapoi!!!
azi dimineata a fost tot prima dimineata in care am mers pe covorul de frunze!..mmmda! de regula, ziua in care sunt frunze peeeste tot, e ziua in care simt ca toamna e pusa pe fapte mari! asa ca, mi-am tot pregatit sufletul azi pt starea continua de toamna!
P.S: Se intampla multe lucruri complicate si situatiile dificile nu stau departe de strada mea, dar nu vreau sa vorbesc in perioada asta de ele..le las sa-si faca de cap in sertarul lor din suflet..uuuuuuoooof!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu