duminică, 31 octombrie 2010

Weekendul cel lung!

Ce noroc ca s-a intors caldura! Doaaaamnee! ce depind de soare! parca fiecare celula mi-o ia razna si dantuie cum are chef, cand e soare!!! :) place place bine de toooot! Asadar..ugssurile comode in picioare si...la drum in oras! minunaaat! doar cand am ajuns in oras mi-am dat seama ca am uitat aparatul foto, asa ca..no  pictures..:( si ca intodeauna atunci cand nu-s pozarul de serviciu, apar momentele Kodak! asta e! data viitoare! Am dat iama prin magazinele nevizitate de ceva vreme (ma rog....cele care inca nu s-au inchis..Si uite Ubi ca a meritat sa "investesc" in vara pt ca acum nu as mai fi avut de unde cumpara! =D ma refer la "vopsele de uochi", subiect atat de plictisitor pt unii..:) Asta-mi aminteste de o seara de schimbul 2, cand faceam eforturi sa nu adorm si asta numai pt ca nu mai facusem schimbul de noapte de mult timp..Bausem o cafea..degeaba! la 8 seara stateam cu nasul la aer ca muream de somn! ma intalnesc cu o colega din alt departament, ramasa si ea peste noapte, si ne invitam la o cafea!:)) se pun fetele pe degustat licoarea, se mai uita peste un catalog, vorbesc si vorbesc si ajung la "I'll show you mine if you'll show me yours!"=D si binenteles ca e vorba de trusele de cosmetica purtate "for refresh"..ce mai!! uitasem ca eram la munca! scotoceam in truse si incercam produse si testam..trecuse o ora fara sa ne dam seama..si cafea ramase nebauta! :)) memories...Si ce ditamai paranteza!!!!! ;p) Asaaaaa..raita la parfumuri, Ricci Ricci is mineeee! si Magentism!! all mine! :))mmmm..iubesc parfumurile!:) iar o sa miros "a vata de zahar"!:) adica o "dulceata"..stiu stiu!:))
Plimbare prin oras, nu-mi venea sa ma mai intorc acasa! noroc ca e bine in cuibusor :)))
Duminica nu am vrut sa schimb ora..era o placere "ilegala" sa privesc ceasul si sa stiu ca de fapt mai am o ora pana la cea indicata pe ecran:) "faceam timpul":)) asa ca am savurat fiecare ora din cea mai lunga zi! a trebuit pana la urma sa schimb ora si asta numai pt ca maine mi-ar fi mai greu...Bine ca mi-am amintit! trebuie sa schimb acum si toate ceasurile...:)
Nimic palpitant asadar weekendul acesta, just good times doing nothing important, "vorbe" cu Ubi, ore trecute in zbor, visuri de viitor si alte planuri..just great!:)
Soooo...saptamana usoara everyone!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu