luni, 18 octombrie 2010

1-0 pt noi

Nu e un scor de fotbal! si nici 1-0 nu e..corect ar fi1000000-25 pt noi! si 25 acela e mai mult praf in ochi! dar e milionul pt noi!! :) pt ca am trecut si peste asta! :) paaaai..nu a fost cea mai buna perioada din anul acesta, m-am simtit chiar sfarsita si obosita si epuizata! si n-am reusit sa ies din stare nicicum! si incercasem toate trucurile!..oooof! intr-o singura zi plangeam de tristete si apoi imi curgeau lacrimi de fericire! in aceeasi zi imi venea sa ma sui pe pereti si-i repezeam pe toti cei care cutezau sa se apropie de mine, pt ca in aceeasi zi sa nu pot dormi pt grija ce-o purtam celorlalti! gaseam bucuria in lucrurile mici si colorate cu care am decorat casa..iar apoi plangeam pt toate ce-mi lipsesc acum! priveam cu incredere in viitor si in aceeasi zi nu cutezam sa-mi traiesc prezentul! si gafele curgeau cu nemiluita! si am fost sarcastica si dificila uneori! si apoi imi parea rau dar mi-era greu s-o iau de la inceput! ieseam in cautarea soarelui pt ca apoi sa stau in coltisorul meu cu toate draperiile trase!ma simteam rasfatata pamantului pt ca mai tarziu sa ma simt ca un catzel pustiu!..poate sunt toate adunate..poate sunt doar un om si tot ce-i omenesc mi-este dat spre a fi trait! dar mai mult ca sigur, depinde doar de mine "sa vad lumea" intr-un fel! :)

Un indian american era impreuna cu prietenul sau in centrul New York-ului. Era ora amiezii iar strazile erau pline de oameni. Masini claxonand, taximetre ce luau curbele cu viteza, sirene ce se apropiau sau se departau, toate aceste sunete ale orasului parca te asurzeau. Dintr-o data indianul a spus:
          - Am auzit un greiere.
- N-ai cum sa auzi un greiere in tot vacarmul asta! i-a spus prietenul lui.
- Sunt sigur, am auzit un greiere! a insistat indianul.
- Asta-i o nebunie! a raspuns prietenul.
Indianul a ascultat cu atentie un moment dupa care a trecut strada spre o zona unde se aflau cativa copaci. A cautat imprejur, sub ramuri si a gasit micul greiere. Prietenul sau a ramas uimit.
- E incredibil! Trebuie sa ai un auz supraomenesc!
- Nu, a spus indianul. Urechile mele nu sunt diferite de ale tale. Totul depinde de ce asculti cu ele.
- Dar nu se poate! a continuat prietenul. Eu n-as putea auzi un greiere in acest zgomot!
- Depinde de ceea ce este important pentru tine. a venit imediat raspunsul. Da-mi voie sa-ti arat.
A bagat mana in buzunar si a scos cateva monede pe care le-a lasat sa cada discret pe asfaltul trotuarului. Atunci, cu tot zgomotul asurzitor al orasului, au remarcat ca toti oamenii de pe o raza de 5 metri au intors capul privind in jur daca nu cumva banii cazuti erau ai lor.
- Intelegi ce am vrut sa spun? a continuat indianul. Totul depinde de ceea ce este important pentru tine.
          Poate e lumea asta prea..anapoda, poate cu greu mai gasesti ceva bun care sa-ti straluceasca in ganduri..dar depinde doar de tine..doar de mine, sa acord importanta doar celor cuvenite!Sunt sanatoasa si sunt mult mai fericita decat acum..trei ani sa zicem! Am umblat in lumea larga, am stat singurel prin tari straine, am facut un doctorat, am incercat cam tot ce mi-a facut cu ochiul(no no..nothing qnq here! ), sunt belele in jurul meu, dar singura sau cu ajutor tot le rezolv..Asa ca s-a terminat sezonul plansului tomnatic, beibi si-a facut magia (*********** adica milioane de pumpicei pt scumpi!!!!)!
Si Rontzi? esti o mamica super tare! maimutzele tale sunt cele mai norocoase!!!! :))
Si-am fost in weekend in Sinaia! cerinta colectiva, uimire pe masura! uitasem cat e de frumoasa Sinaia toamna! straluceau muntii cu straiele lor aurii si albastrul cerului se reflecta in culmile batrane! parca totul era poleit cu aur! nu-mi saturam ochii!! :)cata frumusete ne-a dat Dumnezeu si noi uitam s-o privim!!..


































Me like it!!! mai vreau o data!!!!!! :)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu