miercuri, 1 iunie 2011

1 iunie

"Vrem sa dansam! Vrem sa dansam!!" scandari pe multe voci, pitigaiate si peltice, chiote si rasete! zarva lor a spart linistea din birou! si muzica s-a revarsat peste tot! ii auzeam cum rad, cum chicotesc, cum cantau si ei, micutele vedete! Deodata parca eram in alt film! mi-a disparut incruntarea de pe frunte, mi-a disparut incrancenarea din priviri! galagia lor de piticuti veseli, m-a facut sa zambesc! imi venea sa sar de pe scaun si sa ma duc la ei, sa ma joc cu ei! ceeeee? si eu sunt copil, nu? :)
e minunat sa stai langa copii! sa ii asculti, sa intri in lumea lor, sa vezi lumea simplu , prin ochii lor!..randunelele acestea mici m-au scos din cenusiul zilei! bucuria lor a fost de ajuns! :)
Happy Birthday kidzzzz! :)
Acasa..surprize cand am venit de la munca, Vladutzu isi ia foarte in serios rolul de overprotecting man (;p), cartea aproape terminata (am terminat "Sa nu pronunti, noapte" si deja termin "Tumultul valurilor"), trebusoare, gogosi calde..si gata! mos Ene pe la gene! dar nu ma las! vreau sa mai lungesc ziua asta! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu