vineri, 10 iunie 2011

Amazing weekend!



Prelungit! asteptat, vanat, sperat! tzaaaapa! ploua si nu da semne sa se opreasca in urmatoarele zile! asa ca toata evadarea visata trebuie rearanjata in acest..decor! plimbarile in soare, mersul dupa invitatiile de nunta, nebunia de cofetarie pt tort..toate trebuiesc facute atunci cand norii nu ne sunt impotriva! nu de alta, dar vreau ca amintirile acestea sa fie asa...pe gustul nostru! vesele si insorite! Asa ca..schimbare in planuri! maraton de filme sa fie! buuuun! sa facem provizii, tzipam toti intr-un glas! fructe,multe fructe, bere, fistic, popcorn..si daca tot suntem prin oras hai sa cumparam un parfum..(serios! parca le mananc pe paine!!!!)
Numai ca...ploaie in valuri, ambuteiaje, oameni nervosi la volan, oameni nervosi prin magazine..parca a dat turbarea in toti! imi zic in sinea mea ca trebuie sa fiu zen mai departe (zen my ass! mai degraba sedata de oboseala pt ca ieri am stat pana la 12 noaptea la munca si azi dimineata eram din nou pe plantatie cu ochii lipiti de monitor incercand sa mai gasesc o urma de placere in minunatul design!)..Ok! dorinta pt "zen" exista, sa vedem cum o indeplinim! in jurul meu paruiala in toate regula (doua domane urlau una la alta ca la usa cortului pt ca una din ele nu a stat frumos la coada), giboni manelisti mergand labartat si cracanat, cu privirea plictisita, de parca tot orasul e al lor..superb! in trafic..eeeee..asta-i alta poveste! ai pus-o daca ai cutezat sa iesi din casa cu altceva decat un vapo-tractoro-masina! nu ai nici o sansa! vrei sa conduci corect?? neee-eee-e! ai innebunit? trebuie sa fii rau, sa fii fara 7 ani de acasa daca vrei sa scapi de injuraturile si claxoanele celorlati!
Ei bine, dupa o goana prin oras, "echilibrata" cu opriri prin intersectii, ne indreptam si noi catre casa! sunetul ploii, picaturile ce se impletesc pe geam..racoarea aerului..toate acestea le-am zarit deodata! intr-o secunda am constientizat frumusetea zilei! suntem in masina, mergem unde vrem, nu ne ploua, nu trebuie sa caram plasele kilometrii intregi..Atati ani am facut asta, indiferent de anotimp! asa ca acum, deodata, am dat la o parte tot tumultul orasului si ne-am bucurat de ploaie!
Fara soare, fara drumetii..va fi frumos! pt ca asa vrem sa fie! :) easy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu