duminică, 12 iunie 2011

De neuitat!

Weekendul trecut am mai dat o fuga la Piatra! decizie luata pe loc, si zau ca intotdeauna vacantele neplanuite au iesit frumos! asa ca am plecat mai repede de la munca, tzopa in masina si..la drum! E fantastic sentimentul ca lasi totul in urma si in fatza ochilor ai doar drumul deschis si oportunitatea de a trai ceva mai mult si mai frumos! Imi place sa merg cu masina! pletele in vant, ochelarii de soare pe nas si aparatul foto in mana! suuuuperb! :)



Weekendul a fost...superb! Sambata, plimbari in oras, terase, magazine cu rochii de mireasa (despre asta o sa fie o postare separata!), vizita la New Yorker, Sprider..muaahhaaahahaa! baietii erau lesinati, nu stiu daca numai de oboseala, dar totusi, ne-au facut toate metehnele! :) cumparaturi finalizate cu cele necesare unui coktail home-made! Piiiinaaaa Colada!!!! best ever! :)) Ioana se pricepe, ce mai! :))) Seara s-a termintat cu un film, alaturi de prieteni, popcorn si alte nebunii movie-like! :)
O zi frumoasa! dar a venit duminica sa-i faca concurenta sambetei! :) si dupa cafeluta de dimineata (precedata de cele mai bune prajituri, atat de bune si frumoase incat nu stiam ce sa ne alegem! pana la urma am ales varianta de a lua multe-multe si de a manca din fiecare! fuuun! si buuuuun! ;p), am mers la muzeu! Muzeul Cucuteni, unic in tzara prin numarul mare de exponate! este acoperita intreaga civilizatie Cucuteni! am ramas muta de uimire cand am vazut ce valori erau expuse! pt o suma modica (intrarea intr-un club e de cateva ori mai mare decat cea din muzeu.....) am calatorit in timp, in urma cu 4500 de ani, cand intersul pt estetic depasea interesul pt functionalitate. Minunate obiecte de ceramica, nici unul nu semana cu altul, cu un design de neimaginat pt perceptia noastra asupra acelor timpuri! Jucarii, bijuterii, obiecte de decor, vase pt uzul zilnic, toate unice si frumoase, fiecare cu povestea lui! in acea perioada civilizatiile "europene" isi dadeau cu bata in cap si-si puneau palmele pe zidurile pesterilor! in timp ce pe teritoriul nostru oamenii erau pasionati de frumos, locuiau in case cu etaj si cu podele de lemn (cam ca parchetul de azi)! Merita vizitat acest muzeu, trebuie sa ne stim radacinile, sa le vedem co ochii nostri! si zau ca nu inteleg de ce sunt prezentate ca destinatii de vacanta cluburi si spa-uri, cand valori adevarate zac in uitare!..incredibil!..

Dupa ce am iesit de la muzeu eram cu totii ca in transa..vedeam lumea cu alti ochi! :) Descoperisem o alta lume! :)
Weekendul s-a incheiat frumos, pizza cu prietenii si inghetata cu capsuni la parintii jumatatii! povesti de demult..frumoooos! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu