joi, 3 mai 2012

And back we are!

"Daca vrei sa afli cum te poate ajuta ingerul tau pazitor, trimite SMS la 127....bla bla bla"...sau ia-ti o vacanta scurta si fugi in Bucovina, in tinutul manastirilor!
Asta am facut noi in vacanta de 1 mai! si nu stiu in ce masura marturisirea asta o sa trezeasca (alte) pufniri de ras si ridicari de sprancene, dar pt noi a fost minunat, a fost o lectie de omenie, a fost o intoarcere la radacini! Am fost umpreuna cu o alta familie nouta ca si noi, 4 zile,12 manastiri, peste 1000 de km, minunatii la tot pasul, si deasupra tuturor, o bucurie de nedescris! asa a fost vacanta noastra!
Incerc sa postez separat fiecare popas, sper sa rezist :)
Ca o miiiica paranteze, doar azi am terminat de despachetat, dupa ce vreo 2 zile ne-am tot impiedicat de bagaje, dar asta e nostalgia de dupa vacanta ;p
Asadar: punctul de plecare a fost Piatra Neamt, cu popas la Lacul Rosu (care era verde precum padurea), trecere prin Cheile Bicazului (woooooooooow again), apoi barajul de la Bicaz (wooooow). Prima seara: terasa si turul orasului, itinerarul si pregatirea pt prima zi de drum/
Am inceput cu M.Humor, in Gura Humorului.
 
 
 
 
Da! ne-am cocotat in turn! si ce peripetii! scari inguste cat latul de palma, abrupte nu gluma, pasaje si mai inguste (scumpi le-a facut pe o parte pt ca nu ii incapeau umerii) dar a fost haios! chestia asta a spart gheata si a alungat emotiile asa ca la celalalte manastiri deja eram numai un zambet! :)
Mi-e destul de greu sa scriu despre trairile spirituale din vacante, pt ca sunt ale mele, sunt ale noastre, dar sunt sigura ca puteti sa va inchipuiti! asa pace, asa liniste si ocrotire doar in casa lui Doamne-Doamne gasesti!
P.S: Inchei repede azi, trebushoare de facut...gata, fug!

4 comentarii:

  1. Buna dimineata, Mona!
    Ma intrebam pe unde esti...era tacere :)
    Acum am raspunsul. Cred ca e, intr-adevar, frumos in Bucovina. Nu am fost niciodata.
    Imaginile postate sunt absolut superbe.
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna dimi! :)
      Vacanta in Bucovina e o experienta ce trebuie traita! oricat as povesti despre asta. tot nu se compara cu sentimetul ce il ai cand esti acolo! Peisaje, ospitalitatea oamenilor, blandetea lor....e alt film!
      Weekendul acesta o sa mai postez imagini, deocamdata sunt cu gandul la un cappucinno cu scortisoara si cu laptopul in pat...Dar curand! :)

      Ștergere
    2. Azi am pentru tine o surpriza micuta, sper placuta.
      Te-am trecut in blogroll, in lista denumita "Mai citesc" :)

      Ștergere
    3. Ooooooh wooow! chiar ca surpriza ultra-placuta! :)
      Thaaaaaank you! :)

      Ștergere