duminică, 13 mai 2012

From Prada to.......

Program de weekend: dimineata, geamul intredeschis, guralivele inaripate sub geam, perdeaua se leagana usor, Ubi doarme si eu langa el fosnesc revistele mele. Indiferent ce revista rasfoiesc, mesajele sunt aceleasi, imbracate insa altfel: daca e Joy inseamna ca gasesc variante chip&chic, daca e Glamour inseamna ca totul e stylish si cu putin bun-simt si cumpatare poti pune sfaturile lor in aplicare, daca e MarieClaire inseamna ca in proportie de 70% pot doar sa visez la produsele si ideile prezentate acolo. Dar daca le combin pt toate trei, sigur iese ceva frumos care ma ajuta sa trec prin toate pataniile cu zambetul pe buze, aratand si frumusel pe deasupra! :)
Eeei bine, nu poti insa sa nu remarci cum de pe fiecare pagina iti surade un chip luminos, aranjat in cel mai mic detaliu. Apoi ideile de timp liber, de vacanta..totul te face sa iei lucrurile mai putin in serios, si mai degraba sa te bucuri de orice clipa....de orice ce dureaza doar o clipa! De parca lucrurile serioase apartin unei alte lumi, unei alte generatii! recumosc, asta e deocamdata placerea mea vinovata, imi tine mintea mai relaxata (poate prea relaxata dupa parerea lui Ubi) pt ca altfel mi-ar iesi aburi din urechi mai ceva ca dintr-un ceainic! Pt ca in cea mai mare parte a timpului imi impart mintea in mii de ganduri si planuri si....aaaaa! too much pressure all day long!
Si mi se aprinde un beculet azi! am 33 de ani, copilaresc inca, ma alint si ma rasfat doar asa, pt ca acasa sunt eu, fata ursuletului, dupa orele petrecute la birou, unde incordarea e maxima....
Si de peste tot sfaturile din mass-media te indeamna sa te descoperi, sa te rasfeti, sa te bucuri de orice, sa investeti in frumos, rapid si cat mai glamour cu putinta! Intr-o singura revista exista un singur articol, in fiecare numar, care iti prezinta foarte succint, ce presupune bucuria de a avea o familie! atat! fara sfaturi pt tinerele mamici, fara sfaturi de produse trendy...Din cele 200 de pagini exista doar o pagina pt "viata serioasa"! de parca odata ce ai trecut in lumea adultilor totul se opreste! no funny stuff, no glamour products, no looking like a diva in the morning! nimic! totul se opreste dupa ce ai deschis usa vietii serioase!
Si ma uit la mama! la 25 de ani era casatorita, ma avea pe mine, sora mai mica era pe drum..Venea de la serviciu si incepea serviciul de acasa! fara timp de rasfat, fara timp liber, no glamour looks! Doar ea, tata si doi bebei plangaciosi! fara sa tina programul exfolierii saptamanale, fara cupcakes savurate langa cafeaua matinala..
Si ma intreb.....pe ce drum suntem noi, generatia noastra?

3 comentarii:

  1. Cam multa liniste, Mona.
    Nefireasca... Nu intreb mai mult...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iaaaaaaaicsssss!!!!
      :) am pierdut notiunea timpului......

      Ștergere
    2. :) Acum vad ca ai recuperat...en-gros :)
      Trebuie sa "fug", sa pregatesc Happy Weekend!-9...
      Sa vad ce idee imi vine, asa, pe loc.
      De citit tot ceea ce ai publicat, sper sa reusesc mai tarziu, ori maine. Voi avea timp, desi maine voi fi plecata mai multe ore de acasa :)
      O noapte buna! Te pup :)

      Ștergere