marți, 29 mai 2012

Mmmmm..really good!

 
 
 
 
 
 
 

4 comentarii:

  1. Ce bine arata:x nu stiu daca a trecut o ora de cand am mancat ceva...dar acum mi'ai facut foame iar:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana am ajuns in Egipt unde am fost fortata din politete sa inghit o multime de crevete...imi placeau. Acum nu prea mai pot spune acelasi lucru :(
    Arata bine dar...nu mai arata pentru mine :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Te inteleg perfect! eu am patit acelasi lucru cu un pui de caracatita! tot din politete am fost nevoita sa mananc un pui varat fortat pe gat si tot ce-mi mai amintesc e senzatia de cauciuc si tentaculele care ma zgaraiau pe cerul gurii! acum nici nu pot sa le vad, mi se strange gura instantaneu!
    cu crevetii insa ma impac foarte bine...:))))

    RăspundețiȘtergere