joi, 10 mai 2012

Just another day

 
....a great one!
Imi revin dupa inceputul trist de saptamana, si-mi zic intruna ca de data asta nu trebuie sa mai uit ca nu luam nimic cu noi, nici lucruri, nici averi, nici lupte!...
Ma trezesc ca stau pe ganduri, ma trezesc ca nu-mi mai pasa de multe lucruri..Vreau doar sa ma bucur de toate cele adevarate!
Ne-am plimbat azi pana cand stropii de ploaie ne-au fugarit la masina. Ne-a prins ploaia apoi, dar ne-am bucurat de ea:) Am stat in masina si am ascultat ploaia, ne-am uitat la stropii prelinsi pe parbriz, ne-am uitat cum ploaia spala orasul..Am facut cumparaturi pt weekend si ne-am grabit in culcusul masinii :) Cerul de seara, stropii de ploaie, si un deliciu Magnum de ciocolata :)

Un comentariu:

  1. Buna dimineata!
    Mi-ai facut pofta cu inghetata...acum, la ora asta :) Acum duc sa incerc sa dorm putin.
    Nu-i nimic ca n-ai mai ajuns la HW! Oricum, a fost o perioada mai aiurea, asta cu 1 mai... :)
    Te astept :)
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere