sâmbătă, 13 septembrie 2014

Idei











4 comentarii:

  1. Doar ce am intrat in casa si mi-am impus sa nu mai mananc la ore din astea(pentru ca am mancat in ultimele 2-3 saptamani in fiecare noapte la 2-3 dimineata:)) ) dar mi-ai facut foame...ma duc la bucatarie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar vezi ca ''ideile''sunt usoare :)

      Ștergere
    2. Sunt usoare, dar incerc sa "ma las" de mancatul la asemenea ore:)) In mai putin de doua saptamani ma mut si as vrea sa mai slabesc si eu cateva kg...toata luna trecuta am zis ca vreau asta si mancam numai la ore aiurea...cand intram in casa la 1-2 dimineata stateam putin la calculator si dupa la 2-3 ma duceam sa mananc:)) Tine-o tot asa Zdwub ca mai slabesti cand zboara porcii :))

      Ștergere
  2. Gustoase idei! Pastele cu creveţi şi rucola sunt preferatele mele :)

    RăspundețiȘtergere