duminică, 7 septembrie 2014

O frumusete in toate

Sau libertatea de a alege!
In fiecare clipa fiecare poate alege drumul de urmat. Cand am auzit asta eram mai boboaca, si multe am avut de comentat. Pt ca trecuse prin atatea situatii, credeam eu, impuse..Pana la urma mi-am dat seama, ca de fiecare data chiar fusese alegerea mea, sa am un aturaj sau altul, sa spun ceea ce cred sau nu, sa intorc si celalalt obraz sau sa infrunt, sa fiu generoasa sau sa-mi caut dreptatea cu orice pret.
Imi imaginez alegerile de zi cu zi precum harta unui oras. Dumnezeu mi-a facut orasul, mi-a dat si harta, depinde de mine sa aleg stradutele bune.
Si cred ca asa e pt toti, unii mai constienti fiind decat altii..
In ultima vreme vad ce e mai bun din unii oameni, dar si tot ce e mai rau din altii. Doar ca de data asta iau lucrurile asa cum sunt. Pt ca stiu ca mi le-a pus El inainte, spre luare aminte si invatatura.
Intrun fel sau altul, am doar de castigat: prieteni buni, adevarati, si adevar iesit la lumina, pretuire si respect, dar si departare de dezamagire.

8 comentarii:

  1. Imagineaza-ti ca in fiecare moment esti intr-un anumit punct de timp si spatiu si ai in fata o mie de carari pe care ai putea apuca. Noi vedem putine variante de alegeri, in realitate sunt mult mai multe. Si fiecare ne duce in urmatorul punct de unde se deschis alte o mie de posibilitati. La capatul vietii zicem ca am avut o soarta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta e ideea! harta unui oras imens, cu posibilitatea de a o lua pe alt drum la fiecare punct :)

      Ștergere
  2. Imagineaza-ti ca poate o sa ne strangem in brate.......odata....... candva.....:))))
    pupici draga mea copila!

    RăspundețiȘtergere
  3. Prietenii adevarati sunt cam rari, ca floarea de colt. Pe mine m-au cam dezamagit. Nu te lasa dezamagita de oameni care nu merita atentia ta..Capul sus!

    RăspundețiȘtergere
  4. Liberul arbitru...eu cred cu tarie in el...exista un destin, dar este doar conturat, noi, fiecare in parte definitivam conturul prin drumurile alese, exact cum ai spus si tu cu orasul...ai posibilitatea sa o iei pe n drumuri gata stabilite, dar tu alegi pe care o iei

    RăspundețiȘtergere