sâmbătă, 13 septembrie 2014

Sweet freedom

De cand am depus demisia pe biroul sefei, ma bucur de o stare vecina cu euforia: bucurie, usurare, nerabdare, fericire, implinire. Sunt si umbre de nori, pt ca descoper invidia si uratenia acolo unde nu ma asteptam, apoi sunt si momentele in care rautatea unora imi provoaca senzatie puternica de greata si atunci zilele pana la ''final day'' sunt prea lungi. Mai sunt doar 3 zile pana atunci si am de gand sa le petrec  intro mare detasare.
Vineri am plecat mai repede, recuperand o parte din zecile de ore suplimentare facute de-a lungul verii.
Si mi-am scos baietii in parc, in soarele asta cald de vara(buna-i vara chiar si toamna), respirand din plin libertatea dulce. si m-am bucurat de zulufii aurii ai lui bebe si de rasul lui in tot parcul, si de bucuria lui de manzut alergaret.
Si ne-am rasfatat cu un croissant, si a urmat o cina usoara, pestele sa traiasca! :) Si cu o stare de bine, traita doar pt ca am privit catre bine! :)

10 comentarii:

  1. Daca reusesti sa pleci dintr-un loc in care ai simtit atata energie negativa, nici nu te uita inapoi. Bucura-te de ce va veni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si este doar inceputul :) Sa aveti parte de cat mai multe dupa-amiezi in 3 cum a fost cea povestita :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi pare tare rău că ai fost nevoită să lucrezi într-un astfel de mediu. Nu ştiu de ce oamenii nu se gândesc că viaţa e scută şi nu merită să-ţi murdăreşti sufletul, inima, gândurile...
    Dacă eşti împăcată cu hotărârea luată, inima sus! :)
    Domnul să vă acopere!

    ps.
    şi eu tot peşte gătesc pentru cină :)
    weekend plăcut! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii, tot raul ce a fost, a fost ingaduit, si acum cand privesc in urma inteleg de ce! :) nu a fost nimic intamplator! :)
      Insa Dumnezeu isi revarsa rasplata, pt ca El isi indeplineste promisiunile mereu! :)
      Multumi pt gandurile bune! :)
      Weekend frumos si voua! :*

      Ștergere
  4. Un loc in care nu te mai regasesti, e un loc plin de frustrari, e mai bine ca ai plecat. Toate cele bune draga mea, si pup si eu obrajorii lu ala micu cu tot cu zulufi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Drept sa spun, Mona, eu ma bucur ca pleci. Decat sa-ti distrugi sanatatea, nervii, sa fii stresata, ingrijorata tot timpul, mai bine pleci. Am patit-o si eu de 2 ori, dar macar dupa m-am simtit mai bine si nu mi-am mai facut nervi, nu m-am mai stresat cu mediul nociv de lucru.. In rest, iti doresc mult succes in ceea ce vrei sa intreprinzi, mult succes in a gasi ceea ce iti place tie, pentru a fi o persoana normala si acasa, acolo unde flacaul tau are nevoie de o mama zambitoare, ne-stresata si nu prea obosita.

    Va pupam pe toti trei si va tinem pumnii! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. e cea mai dulce senzatie de libertate de pana acum :)

    RăspundețiȘtergere