duminică, 28 februarie 2021

Cafeaua de dimineață


 A reînceput cafeaua în curte. Și florile în vitrina casei. Semn ca se duce iarna. La 6 dimineață e deja lumina, mă trezesc înainte sa sune alarma, pana încep munca la 7 am timp de mine. Fie ca adun prin casa ce nu am reușit seara, fie ca pun ceva în oala de slow cooker, fie ca pun măștile pe fata, de fiecare data e cafeaua în curte. E ceva în aerul asta de dimineață proaspăta când pescărușii fac vocalize, apa de langa noi miroase a mare, soarele începe sa ardă pe fata, și cafeaua miroase a cafea. Nu am mai fost intro cafenea de vara trecută, putem lua cafea doar la drive in, și-a cam pierdut din farmec. Îmi aduc aminte amestecul de arome ce mă cuprindea de cum intram în cafenea, și mi se părea cea mai buna combinație. Dacă mă pui sa aleg între mirosul ala de cafea și arome fine dulci, și mirosul asta de cafea făcută la ibric (cea mai buna treaba ever) combinat cu mirosul de mare și aer curat....nu aleg cafeneaua.

De prin septembrie nu am mai colindat un mall, în zona noastră s-au închis toate mai repede, nu pot sa spun ca imi lipsește. Dar chiar deloc. Totul e online, haine, cosmetice, decorațiuni pt casa. Dau oricând o tura de mall, pe o cumpărătura online făcută noaptea, din pufosenia fotoliului, sorbind un vin dulce.  

Dau oricand tura de mall pe plimbarea în pădurea de langa, pe cerul verde și florile timide ce răsar în iarba. Dau oricând goana dinainte, când ne adunam seara acasa și petreceam pe fuga câteva ore împreună, pe timpul pe-ndelete, trăit domol și calm de acum. Dau oricând nebunia biroului și ședințele neîmblânzite, și fuga pe tocuri, și naveta...pe calmitatea dimineții cu rasarit de soare și miros de cafea, și ședințele lungi, făcute în papucioii pufoși de casa.

Unii încă vorbesc de frica, de totul ca înainte..nu pot sa ii înțeleg, pt ca am depășit modul asta limitat de a vedea lucrurile, și am descoperit o alta lume. 

Do not let the behavior of others destroy your inner peace.” —Dalai Lama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu