vineri, 19 februarie 2021

Pauza


 Ia-ti vacanta înainte sa trebuiasca să-ți iei vacanta. Am învățat-o pe propria piele vara trecută.

O zi libera, neplanificata, ne-organizata, libera. Libera de orice reguli și opreliști. Am început-o povestind, sub paturoaca pufoasa, despre noi, aia de demult.  Am ajuns la concluzia ca sunt oameni care spală maldarul de vase și îl lasă la uscat, uneori ostentiv ca sa vadă și ''jumătatea'' cine și cât, și sunt oameni care spală maldarul de vase, apoi le șterg și le pun la loc. Pt ca nu au nevoie sa arate, și nici nu au nevoie sa scoată ceva în evidenta. The right one.

Am continuat cu mic-dejunul fără reguli, am verificat telefonul de munca de doua ori, pana când am decis sa îl închid, am combinat cola cu vinul roșu ca-li-for-ni-an (pt ca fetele au întotdeauna dreptate), și am vorbit. Din nou fără reguli și opreliști.

Masina de gunoi vine târziu doar în diminețile în care nu ai uitat sa scoți la timp, benele pe strada. Și dacă faci un mic efort, zdranganelele de sticle și borcane, combinat cu pufaielile automatizate ale mașinii, dau un ritm numai bun pt un dans de dimineață.

Ceva tot am planuit sa facem azi, insa ordinea e aleatorie. 

Aprind un yankee si pun un chill hop, am prins parul intru coc, puf-puf cu parfum și dansez în vineri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu