miercuri, 14 august 2013

Baby's new toy


 
 
 
 

11 comentarii:

  1. Cred că o să îi ia ceva timp până se obișnuiește cu jucăriile. Cu scaunul și cu cutia este deja prieten... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. iti dau site-ul, sunt bine aprovizionati, au preturi bune si livreaza de pe o zi pe alta! cam tot am luat de la ei si a fost bine :)

      Ștergere
    2. Dragalasenie la superlativ! Sa va traiasca!
      Imi place cum suna "zabalite"! :) Tare-mi place! Si imi imgaginez cum incepe sa cunoasca obiectele cu gurita! Superb!
      Taticului ii place sa mestereasca! Imbina placutul cu utilul :)
      Numai bine!

      Ștergere
    3. Multumim! :)
      Chiar asa e! totul e testat cu gurita! la plastic nu se stramba, dar la piureul de legume da :)
      Tati e mandru nevoie mare! orice pt maimutica mica :)

      Ștergere
  3. Ia uite ... scaunul ca scaunul, dar cutia aia tare bine mai arata :))) ...e mai buna decat orice jucarie ... Scumpelul deja vrea sa se ascunda de voi, tiranilor cu aparatul foto :) :P

    Pupici si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) sa stii ca de fapt se poarta deja ca o vedeta! zambeste de cum vede camera! uita si de jucarii! :)
      pupici si de la noi! :)

      Ștergere
  4. Deci v-ati luat jucarii noi :)
    Sa le foloseasca vesel si sanatos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca de fapt eu sunt mai castigata! vine bebe cu mine peste tot! :)

      Ștergere