luni, 26 august 2013

Our Love

 
 
 
 
 
 
 

8 comentarii:

  1. Sunteti superbi! Se vede fericirea si iubirea pe fetele voastre .... Sa ramaneti mereu asa: buni prieteni, companioni si indragostiti unul de celalalt <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede ca sunteti foarte indragostiti si va simtiti cel mai bine in preajma celuilalt. Sa fiti asa mereu pentru ca va sta foarte bine, sunteti niste simpatici >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Fotografii foarte reușite. Am mai zis cred când am mai văzut din ele cândva...sau poate chiar pe toate. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le-am tot sortat, nu le-am pus pe toate! :) sunt vreo 200....:)

      Ștergere
  4. Minunată iubire între doi soți! Și părinții mei se iubesc foarte mult, dar mami nu prea are ea timp de poze... Și mai ales, fără cei mici!:)

    RăspundețiȘtergere