miercuri, 21 august 2013

Yes, Happy for Ever! :)

 
La Multi Ani Ubire! 2 anisori frumosi! superbi! 
pt ca au fost langa tine! <3 br="">
pt ca am trait de toate, bucurii de nimeni altii, dar si "rock-bottom" doar pt ca altii "ne iubesc" mult!
Pt ca Cineva a vrut sa fim in toate impreuna, ca atunci cand vine valul minciunilor si dezamagirilor sa stam, neclintiti ca stanca, si sa privim valul cum se sparge!
Pt ca nu avem ce regreta din povestea noastra, pt ca din iubire nu am putea sa ne facem rau vreodata!
Pt ca acum sunteti 2, baietii mei, iubirile mele! <3 p="">
Foarte bun, bun-bun! cheesecake, ca naaah...ce nu face Ubi pt mine!:)
De aici:
Ziua am petrecut-o in 2+1, pt ca nu am fi putut concepe altfel! :)
 
 
 
 
Cu pizza si sampanie :)))))))) si cheesecake, si plimbarea de seara, cu sute de "Te iubesc" si povesti despre noi, despre ei, despre noi!
I WOV U BABY! :)

5 comentarii: