sâmbătă, 24 august 2013

Happy weekend

 un weekend cu.......de toate!
 
 
 
 
 
 
 

- Nu crezi, iubitule, că masca din ulei de citrice mă ajută să arăt mai bine?
- Desigur, scumpo, dar nu înțeleg, de ce o mai scoți?
*************************
Fiul meu de patru ani m-a întrebat zilele trecute:
- Tati, tu ce ţi-ai dorit mai mult, un băiat sau o fetiţă?
- Fiule, sincer să fiu, eu mi-am dorit mai mult să mă distrez
**************************
Dragi domnişoare,
Aveţi pielea uscată? Părul rar si unghiile fragile?
Aveţi probleme cu greutatea?
Veniţi la noi. E întuneric iar noi suntem beţi!
 ***************************
- Dragule, eu de azi încep dieta, am să mănânc numai homar, caviar și trufe!
- Da' de ce te chinuești în așa hal, draga mea?  Mai bine începe să mănânci direct bani. 
****************************
Doi colegi de clasă:
 – Ce-ai scris la BAC la Română?
 
– Nimic, am dat foaia albă!
 – Bă, e
ști nebun?! Or să zică aștia că am copiat unul de la altul!
*************************
- Ai luat BAC-ul?
- Da.
- Cu cat?
- Cu 4.000 de euro.
 

"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 33."

10 comentarii:

  1. Hai ca m-am distrat teribil...Bune bancurile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru fiecare foto publicata se poate scrie o poveste frumoasa! Lucruri simple ale vietii sau cat de putin ne trebuie sa fim fericiti! :)
    Un minunat sfarsit de saptamana iti doresc! Si multa veselie!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Am ras la toate :)) si ideea sotului mi se pare foarte buna..de ce sa se mai tortureze in asemenea hal cu homar, caviar, trufe si si si si, mai bine mananca direct banii:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate glumele sunt foarte bune insa a treia si a patra...:)))
    Le-am spus si alor mei si-am ras in hohote. :))
    Citatul cu Cenusareasa nu-l stiam. Dar e foarte frumos. Poate si pentru ca imi plac pantofii ;)
    Happy Weekend in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. O alegere inspirata!
    Felicitari !
    Cât despre fotografii, ele vorbesc de la sine!

    RăspundețiȘtergere