sâmbătă, 31 august 2013

These days

Am tot miorlait eu la luna doar- doar se face ziua mai lunga dae....degeaba! Chiar am bagat de seama cat de repede a inceput sa se insereze de la o vreme! Ajungem tot pe intuneric acasa de la plimbarea de seara,bucuria lui bebe mic care e fascinat de toate luminitele magazinelor din jur! tzipa la ele, le cearta, le canta, le zambeste! :)
Si asa, cu toata ziua scurta, incerc sa fac cat mai multe! incepem cu curatenia de dimineata, totul trebuie sa luceasca atunci cand  bebe se pune pe taraiala! Apoi cafea, mic dejun, sucul de fructe al lui bebe, apoi motaiala de dimi a lui bebel (timp pt spalat sau calcat hainute...dupa caz), pregatitul supei de legume, apoi joaca joaca si iar joaca, apoi piureul de fructe si evident plimbarile ori de cate ori ne permite vremea. Si apoi me-time (cititul, revistele mele, jurnalul lui bebe, pozele) si us-time :)
In plus ne pregatim de toamna, desi imi iubesc sandalutele astept cu nerabdare sa trec la pantofiorii de toamna...toti au toc soooo....nerabdare-nerabdare! si esarfele....oooh boy! :)
Asa, garderoba lui bebe! toamna, da? e mai dificil sa schimbi garderoba bebelului mai ales cand mi-e pata pusa pe hainutele albastre! nu le ocolesc intrutotul dar zau asa! albastru doar pt ca e baiat? nop! asa ca m-am pus pe cautat...si cautat...si cautat! am luat magazinele la rand, si am gasit! haine colorate, hanorace albe si colorate, fasuri, gecute, pantalonasi, salopete, velur, blugi, imprimeuri...toate asteapta sa fie purtate! :) Multumi Rontzi! am ajuns la hainutele acelea! :) de toamna-iarna! :)
Nu e ziua atat de lunga pe cat as vrea....dar e frumoasa!

4 comentarii:

  1. Cu hainutele asa patesc si eu .... M-am cam saturat de roz, doar pentru ca e fata. Am imbracat-o pe Emilia cu un pantalonas alb cu catelusi albastri si turcoaz .... Afara, o doamna il intreaba pe tati: "Cat are mititelul?" ....Saracul tati era cam nervos: "E o mititica. Fata, nu baiat, chiar daca nu poarta roz" .... Gosh.... Asa ca avem hainute roz, dar si albe, galbene, turcoaz, mov, lila, maro, rosu, verde .... de toate .... am zis expres ianinte si dupa nastere ca nu vreau roz

    Cat despre hainele de toamna iarna si noi am inceput sa facem aprovizionarea .... La capitolul pregatirea camarei pt iarna stau ceva mai prost, am gata doar cateva din cele care vroiam sa le fac, dar nu-i nimica, pentru asta sunt bunicile si mamele :)))

    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si noi am patit-o! bebe avea o caciulita galbena si o salopeta colorata si o doamna ne-a intrebat cat timp are fetita! :))))
      despre camara....iarna asta nu-mi bat capul! dam fuga la magazin.....

      Ștergere
  2. Asta cu albastru si roz e o bazaconie. Imbraci bebelusul cu ce iti face placere.
    Poate ar fi bine sa nu exagerezi cu hainutele, ma refer la numarul lor. Raman mici prea repede la varsta asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. i-am luat din start ceva mai maricele!
      si in ritmul in care le murdarim....:) deeh, suntem in plina etapa de legume si fructe :)

      Ștergere