marți, 27 august 2013

New Love

 
Am tot testat-o, sa vad daca e dragoste serioasa inainte sa fac vreo declaratie! a trecut timpul, dragostea a rezistat, asa ca iata: noua mea dragoste produsele Yves Rocher! mai bio de atat nu se poate, e ca o usurare sa stii ca poti folosi produse fara sa te temi de ingredientele de pe eticheta, ingrediente pe care nici profa de chimie nu le poate explica! Si sa poti folosi produse fara toate acele otravuri, e o usurare! Am inceput cu samponul fortifiant, apoi samponul reparator, si de aici pana la apa micelara si produsele de machiaj a mai fost doar un pas!Folosisem produsele Klorane, cam piperate comparativ cu Rocher, au fost bune pana s-a obisnuit pielea cu ele. Si asa am facut schimbarea!pastrez o relatie de prietenie cu Klorane, dar noua dragoste e mai mare:) imi plac produsele mult de tot, imi pare rau ca am luat doar acum taurul de coarne! :)

2 comentarii: