duminică, 18 august 2013


7 comentarii:

  1. Din ce în ce mai palpitant! Câte părți sunt?

    RăspundețiȘtergere
  2. Un singur lucru îmi doresc: să nu te oprești aici! Când totul e palpitant, și când deja încep să gust din poveste, să nu se oprească totul, te rog!! Și îmi place ideea ta, cu Zâna, cu băietul, cu pozele... Vreau să văd: până unde poate ajunge ipocrizia? Oare unde se află aceste limite? Cumva fata se va schimba? Își va face un prieten pe măsură? Se va închide deodată în ea? Cum se va termina? Abia aștept să văd!!!
    Îți doresc o săptămână frumoasă, mona!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde se opreste totul? povestea se intampla si acum!
      Si nu, fata nu s-a schimbat!

      Ștergere
  3. Cred ca sti deja ca eu sunt o persoana foarte curioasa, nu? :)) Mi'ai starnit interesul, vreau mai mult:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Atat de mult teatru... Nu cred ca as fi putut nici daca cineva mi-ar fi spus ca ma rasplateste cu cateva milionae de euro, sau, hai, dolari, ca sa se potriveasca cu ambianta povestirii :)
    O fiinta detestabila. Cel putin pana acum.

    RăspundețiȘtergere