marți, 10 noiembrie 2009

God damn! You're beautiful!


http://www.youtube.com/watch?v=k8vkjUB5pmM

De anul acesta iubesc toamna!
Pana acum ma intrista pentru ca era frig..ploua..copacii zgribuleau mai tare ca mine..
Dar ceva s-a petrecut anul acesta! M-am indragostit de culorile toamnei, galbenul auriu imi umple sufletul de bucurie! iar peticele de iarba verde ma fac sa ma gandesc la mult iubita vara, care parca acum imi zambeste cu ultimele fortari, doar ca sa ma incurajeze s-o mai astept inca un an, cand iar ma voi desfata sub soare!! ;)
Toamna aceasta am decoperit desfatul toamnei! ma ascund de ploaie in spatele geamurilor si stau la caldurica si ma gandesc..visez, imi ascult gandurile, ma gandesc la viata si alung cotidianul si grijile zilnice! Si asa am ajuns sa ma bucur doar de minunatiile din viata mea! Am alaturi un sufletel pe care-l ador, care-mi face toate bucuriile, care e incredibil de frumos si destept si...Doamne!!! Nu e altul mai bun ca el! Uite asa!! Alte minunatii: sunt sanatoasa, pot sa ma plimb, sa fac atatea lucruri! nu-mi ajunge ziua pt toate si as vrea sa nu mai dorm noaptea doar ca sa traiesc totul!..
Cu toate acestea sunt momente in care simt ca ma sting, se intampla lucruri atat de nedrepte, ma simt ca un "iobag tolerat" pe mosia multinationalei prea-iubite..:(Dar nu vreau sa cad prada cenusiului, mai ales ca ca in doua ore trebuie sa plec la munca..mda, schimbul doi! doar trebuie sa valorificam tot potentialul de low-cost!..:(
Dar las' ca ma intorc acasuca, la caldura..si la ursu meu!!! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu