vineri, 13 noiembrie 2009

Me like it!!!!






























Ce sa fac?!?!?! Nu mi-e somn! Scumpelu deja s-a intors cu spatele la mine, deranjat de lumina laptopului adus in pat..coltisor de nebunii :))..asa ca in curand va trebui sa-l inchid..Well, nu-i bai! :))
Am dat o raita pe net, pe site-uri, in cautare de nu stiu ce..citeam in diagonala articole..cum sa scap de cearcane (pe care le am mai mereu, indiferent daca dorm o ora sau zece!): morcov/ cartof ras/ castravete/ lapte rece..cam pe toate le-am incercat la vremea lor! Deocamdata singurul leac bun e..anticearcanul! :)) Apoi am dat de un alt articol a carui idee era ca toti oamenii insala!! Da' de unde?! Cine le baga ideile astea in cap??? Mai sunt si oameni normali pe lumea asta!!! Si unii chiar iubesc!!! Asa ca zic: Nu sunt de acord cu articolul acela!
Gata! S-a dat oficial stingerea! Ursicu e botos! ;p




















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu