joi, 19 noiembrie 2009

M-am saturat de ei !!!!!!!!!

Obama, Putin si Basescu ajung in audienta la Dumenezeu.
Mahnit de criza prin care trece poporul sau, Obama zice:
- Doamne, cand va iesi tara mea din criza?
Dumnezeu sta pe ganduri, si zice:
- Nu in mandatul tau!
Orgolios Putin intreaba:
- Doamne, cand va ajunge Rusia prima putere mondiala?
Dumnezeu se gandeste cateva clipe:
- Nu in mandatul tau!
An electoral..Basescu intreaba:
- Doamne, cand va scapa Romania de coruptie si furt?
Dumnezeu trimite o echipa de ingeri in Romanik sa analizeze "starea natiunii". Dupa o saptamna vede ca ingerii nu se intorc cu un raspuns si Dumnezeu mai trimite "intariri" o echipa de ingeri. Mai trece o saptamana, apar ingerii epuizati, dar au raspunsul pt Dumnezeu! Dumnezeu ii intreaba:
- Ati aflat? cand o sa dispara coruptia?
Ingerii raspund:
- Nu in mandatul tau Doamne!
**********************************************************
Azi am plans..uitandu-ma la televizor! cu mai mult de jumatate de an in urma am luat decizia de a evita televizorul! totul bine si frumos, ne uitam doar la documentare si la ceva filme..in rest "quality time" cu ubi! Azi, nu stiu de ce, m-am uitat la stiri! Dupa primele 15min am izbucnit in plans!! Cum mama naibii e facuta legea asta?!!!!!???!!! @@@@@@ Ne platim darile la stat, ni se retin din salariu "taxe si impozite", bani care se duc..nu stiu unde!! Pt ca daca merg la analize sau am nevoie de pastile, trebuie sa platesc tot!!! Si sa mai dau si "mici atentii" doctorilor..ca deh! Nu sunt toti la fel!!! e drept!!!! Am trecut printr-o situatie limita in urma cu cativa ani si am ajuns si prin Tg.Mures! Parca eram in alta lume!!!! Prima calitate a medicilor de acolo era UMANITATEA !!!! Si apoi profesionalismul ireprosabil! Nu am vazut in alta parte medici care sa stea efectiv la capataiul bolnavului, care sa stea de vorba cu fiecare pacient in parte, care sa explice pe limba fiecaruia operatia sau procedura medicala ce urma sa fie aplicata! Doctori care nu se mandreau cu rezultatele lor dar care ii multumeau lui Dumnezeu pt ca i-a ajutat in operatii!! Acei doctori se multumeau cu un buchet de flori! Nu asteptau bani! evident ca trebuiau platite anumite proteze, dar nu judecau oamenii dupa portofel! Si asa erau toti! nu doar cativa!
Sa revin! azi la stiri era prezentat cazul unei fete ce urma sa fie operata, se gasise si donatorul compatibil care sa-i salveze viata(era vorba de mama fetei), dar medicii nu puteau efectua operatia pana nu depunea mama 10.000 de euro!!!! si asta pt ca nu avea cetatenie romana! era din Rep.Moldova!! cum e posibil asa ceva??? Cum ajung animalele acestea sa promulge legi? Cum se impaca cu constiinta lor? Nu au parinti acasa, nu au copii?? nu le e scarba de jegurile pe care le fac altor oameni???? m-am saturat de ei!!! as vrea sa simtra pe pielea lor toata batjocura cu care ne acopera!!!! @@@@ Am inteles ca pana la urma medicii au operat fara acei bani, urmand ca "cineva" sa decida cine va plati banii!! Eu sper sa plateasca chiar cei care au conceput acest rahat de lege!!!...da..stiu!!! Utopie!!!!!.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu