sâmbătă, 28 mai 2011

Wish box


Cu vreo doi ani in urma, pe la inceputul blogului, postasem ceva legat de dorintele mici pe care le aveam pe atunci.Si pana la sfarsitul acelui an, mi le-am indeplinit! si cu ajutorul Dutzului, e drept! :) si m-am gandit ce ar fi sa fac din asta un obicei: sa-mi trec pe hartie toate dorintele si sa vad la sfarsitul anului cate din ele s-au indeplinit!...."evidenta dorintelor" :) de obicei ma feream in a spune in gura mare ce vreau pt ca nu se mai indeplinea...asa ca pe cele mari le tin pt mine..;p Le scriu pe cele mici!
  • vreau ca petrecerea de nunta sa iasaa mai mult decat bine si sa fie un weekend pe cinste
  • vreau ca rochia de mireasa sa fie "the one" si partea materiala sa nu fie o piedica
  • vreau sa am ami mult timp liber
  • vreau sa am mai multa putere, mai multa dorinta
  • vreau sa ies mai des cu prietenii
  • vreau sa ma joc cu Eric
  • vreau sa avem mai multe vacante
  • vreau un catzel, doi!
  • vreau sa rad in fiecare zi
  • vreau sa zambesc cand e greu
  • vreau sa vizitez si alte continente (;p)
  • vreau capsuni, pana nu trece sezonul
  • vreau cirese
  • vreau cel putin 4 parfumuri, altele in fiecare luna
  • vreau balerini si sandalute
  • vreau acele role
  • vreau sa iesim sa ne plimbam acum! :)
Lista ramane deschisa! :)

P.S: Muaaaahhhhaaaaahhaha! tocmai am bifat ciresele! :) le-am primit la pat!...ce rasfat! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu