sâmbătă, 28 mai 2011

Good luck!

Aseara am avut o petrecere cu cei din birou...Motivul? pleaca seful in germanica, prilej cu care a organizat o petrecere de ramas bun! cadouri, cateva rasete, prilej pt noi sa ne adunam gashca mare, sa depanam amintiri,sa vorbim in tihna fara privirile iscoditoare ale celor care considera ca pierzi vremea vorbind...
Sentimente ciudate, cand ne parea rau ca pleaca, cand ne bucuram, ne sperie gandul ca cea care a ramas la conducere ne va imprastia si mai mult..Doar in ultima luna au plecat 3 oameni...plus inca unul care s-a insurat in State..in total 10 oameni intr-un an! nu ai cum sa nu te intristezi, pt ca e clar ca nu au plecat de bine ce e aici, si avand in vedere planurile tuturor de a caut o supravietuire mai buna, cu sigutanta vor mai pleca si altii! eu vanez ocazia de a face miscarea buna pe care sa nu o regret mai tarziu...
Doare cand pleca cineva....vrand nevrand ne petrecem cam 11 ore impreuna, stam mai mult timp impreuna decat petrecem cu familia..zi de zi ne vedem bucuriile si grijile..ne simtim "impreuna" dar traim uneori si dezamagirea naturii umane..Cuvinte bune ce ne-au ajutat sa trecem peste momentele grele, haz de necaz, o privire incurajatoare cand altii incercau sa te darame..4 ani am petrecut impreuna...Din toti de atunci am mai ramas doar 4 oameni..Cum sa nu fii trist? Aseara ne-am luat ramas bun de la inca o colega..zboara catre alte zari..Doar aseara a constientizat ca pleaca..asa cum au plecat si altii..si pt ca "asa e modelul" si pt ca fetele sunt mai smarcaicioase, ne-am pus pe plans nitel...chiar doare cand pleaca cineva..bun!
Asa ca nu pot decat sa ii doresc tot norocul si tot succesul pe care si-l doreste, o viata mai usoara si mai frumoasa, mai demna si mai plina de respect, vise indeplinite si puterea de a trece peste orice greutate!...
E inutil sa mai amintesc reactia noii sefe...uneori ma intreb daca mai are suflet!....
P.S: Azi-noapte am fost nebuni! ne-am plimbat toti trei (Roooooooontzi) prin oras dupa ce am plecat de la petrecere. Am parcat masina si...ne-am plimbat! :) asta da nebunie! :) mai ales ca piticul ei dormea (oare?) prima seara fara mama lui langa el! orasul chiar e viu noaptea...Asta vine din partea babalacilor speriati de bombe! :))))))) Love u Rontzi!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu