vineri, 20 mai 2011

Rezumat

A venit vara-primavara, frumos frumos! doar ca pana ajung in oras de la munca, dupa 11 ore de fixat monitorul cu privirea si inclestat mana pe mouse, plus naveta intr-o conserva inabusitoare pt ca unora nu le place nicicum aerul...dupa toate acestea, cine mai are energia de umblat si plimbat?! eu...mental! cel putin!ca fizic...dau rateuri deja! mi se lungeste gatul dupa concediu, si pt ca in vara e marele eveniment si pt ca atunci avem nevoie de zile libere...iaca acum stau pe plantatie si ma topesc de dorul libertatii absolute!
Am intrat in caruselul organizarii nuntii si deja nu prea mai exista timp liber! daca nu mergem in cautari pe undeva, sau in social visits, atunci cautam pe internet detalii nebunicioase pt nunta..Si uite asa fac performanta celor 4 ore de somn pe noapte! sunt maraita si buuuuufnata in fiecare dimineata!
Ashta e! sunt doar obosita! atat de obosita incat mi-e lene sa-mi duc gandurile pana la capat! iaca!
La munci: s-a schimbat seful, cu o sefa, momente penibile si tensionate, tot stresul muncii s-a completat cu razboiul dintre sefi..minunat! intrigi, adevaruri spuse pe jumatate, ipocrizie..telenovela in toata regula!
Dar vine weekendul! si printre social visits si cumparaturi si curatenii si gatit, sper sa mai gasim si de ceva "de-al nostru"!
Gata cu smiorcaiala! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu