vineri, 27 mai 2011

Fara titlu..


Am sentimentul ca nu se mai termina saptamana asta, ma simt obosita, obosita in suflet, desi cu siguranta multi ar considera ca nu am motive...dar pe mine ma oboseste ingrozitor atitudinea, rautatea, egoismul oamenilor, dar si faptul ca de cele mai multe ori se intampla aceleasi lucruri si de multe ori, prea multe ori, sunt in postura in care nu am multe de zis....iar atunci cand ripostez..o fac intr-un mod lipsit de diplomatie ceea ce atrage dupa sine mustrarile mele de vina, sau chiar o rautate incrancenata din partea celui care a incasat ripostul!
It's a state of mind...iar saptamana asta am fost doar obosita!
are legatura si cu faptul ca intr-o luna au plecat trei oameni cu vechime iar acum greul proiectelor este pus in spatele celor putini ramasi...Desi si in privinta asta ar fi ceva de zis, pt ca niciodata, dar niciodata in biroul asta, treburile nu au fost impartite echitabil...iar supapa de rezistenta ar fi sa fiu si eu nepasatoare ca ceilalti si sa nu-mi fac treaba bine ca sa scap si eu de munca...Dar nu pot fi asa....
Si ma mai obosesc cei si cele care cred ca li se cuvine totul!....or sa-si distruga "ograda" singuri, cu toata "investitia" lor...Stiu ca nu are prea mult sens ce zic acum...doarpentru cei care se recunosc........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu