joi, 31 decembrie 2020

Happy New Year!


 Privesc în anul ce se încheie, de departe a fost anul lecțiilor.. poate ca și pana acum, însă de data asta învățate altfel..Am invatat ca trebuie sa astepti atat cat trebuie pt ca totul sa fie bine, am invatat ca nu trebuie sa fortezi nimic si ca tot ce vine din inima este mai mult decat iti imaginezi, ca rabdarea te face mai bun, am invatat ca generozitatea si darnicia te fac un om fericit, am invatat ca trebuie sa te respecti pe tine insuti si sa nu accepti umilinte din partea celor care nu te iubesc, am invatat ca unele lucruri sunt asa...si trebuiesc lasate asa! am invatat atat de multe, si toate le-am invatat traind fericirea! :) si asta e minunat!
Am facut bilantul, asa cum fac in fiecare an..si sunt recunoscatoare Celui de Sus pt tot ce ne-a oferit, pt toata grija Lui, pt toate planurile Lui, care mereu sunt mai bune decât ale mele! :)
Așteptăm cu speranta si dragoste anul ce vine, pt ca stiu ca Dumnezeu isi tine promisiunile!

4 comentarii:

  1. La multi ani, dragilor! sa fiti sanatosi si sa aveti parte numai de lucruri minunate!

    RăspundețiȘtergere
  2. AM scris cateva comentarii de pe telefon, dar vad ca nu au aparut. Am sesizat asta pe mai multe pagini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se intampla si mie pe alte bloguri, inca nu m-am dumirit de ce!

      Ștergere